Jeckyll Posted August 15, 2017 Share Posted August 15, 2017 Mijn eeerste kwastje was er eentje van De Vergulde Hand maar ik werd gek van alle haren die los lieten dus op zoek naar vervanging. Ik kwam uit op een Simpson Case waar ik meer dan tevreden over ben. Nu wil ik echter weten of iemand nog qua prijs een vergelijkbare kwast weet maar groter. Vind de Case echt een klein duimpje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted August 15, 2017 Share Posted August 15, 2017 Bedoel je dan weer een reiskwastje en welke haren zoek je?? Op elke scheerwebshop staan vele kwasten in vele uitvoeringen aangegeven maar de Razorock plissoft is een kwast waar je over het algemeen alleen maar positieve commentaren over leest en vrij goedkoop is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kingjack Posted August 15, 2017 Share Posted August 15, 2017 Als ik zo kijk kost die Simpson zo rond de 50 dollar. Voor dat bedrag kan je best een fijne nieuwe kopen. Momenteel ben ik erg tevreden over de Maseto kwasten. En dan vooral de extra dense 24 of 26 mm Silvertips. Maar zoals Hans al aangeeft is er meer dan genoeg keuze. Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted August 16, 2017 Share Posted August 16, 2017 Wil je ook weer een Simpson kwast of is dat geen vereiste? De Case vind ik overigens ook een erg fijn kwastje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeckyll Posted August 16, 2017 Author Share Posted August 16, 2017 Nee geen harde eis ik wil een grotere kwast voor zelfde budget rond 50 euro met zelfde kracht want deze kleinduimpje werkt wel erg godd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted August 16, 2017 Share Posted August 16, 2017 Dan volg ik ook Kingjack of kijk eens bij onze huisdealers Jan en Teun die ook in staat zijn om mooie kwasten te produceren met een knot naar wens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunsburger Posted August 23, 2017 Share Posted August 23, 2017 Simpsons The Colonel? In de UK voor rond de €50,- te krijgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts