Jump to content

SEptember 2017

Jan Zoethout

Recommended Posts

Hoewel het nog niet eens half augustus is, wil ik dit balletje eens opgooien: SEptember 2017.

De hele maand september scheren met een SE krabber en m'n SOTD's vastleggen in dit onderwerp.

Dus scheer je (elke dag van) september met een SE krabber, of heb je iets wetenswaardigs of leuke plaatjes

van je SE krabber(s) - laat 't hier in dit draadje weten ... :D

J19aLht.jpg

:D:D

Hier ook geen SE aanwezig, maar een klein stemmetje ergens in mijn achterhoofd zegt dat ik dat misschien maar eens moet uitproberen. Ik denk echter niet dat dat al vóór september zal zijn. Leuk idee en ik lees met bovengemiddelde belangstelling mee.

Leuk idee, Jan!

Alleen moet ik wel bekennen dat ik geen enkele SE in mijn arsenaal heb :(

Het is nog niet te laat om er 1 aan te schaffen ... :mrgreen::mrgreen:

Welke raadt je aan, Jan? En met welke mesjes? :roll:

ATT SE1 (aluminium of RVS - jouw keuze) met een Feather AC Professional Super mesje - misschien heeft harkos nog

een dispensertje met mesjes beschikbaar ... :D

Jans hele initiatief wordt gekaapt ...

Ik vind, mijn soort van grap eerder niettegenstaande, dat een open mes geen SE is. Een SE is een veiligheidsscheermes waar een mesje met éen snijkant ingaat. Als het op TOST als SE geaccepteerd wordt als het ware.

Arnout: als je graag wilt slijpen moet je een ouwe wedge-SE nemen :-) Daar gaat een brok scheermes in ;)

Jans hele initiatief wordt gekaapt ...

Ik vind, mijn soort van grap eerder niettegenstaande, dat een open mes geen SE is. Een SE is een veiligheidsscheermes waar een mesje met éen snijkant ingaat. Als het op TOST als SE geaccepteerd wordt als het ware.

Arnout: als je graag wilt slijpen moet je een ouwe wedge-SE nemen :-) Daar gaat een brok scheermes in ;)

OK - geen probleem.

Beperken we ons tot veiligheidsscheermessen waar halve reguliere DE mesjes in gaan, Artist Club en Gem krabbers ... :mrgreen:

VLpBMj2.jpg

maVudJ8.jpg

Frd5sCJ.jpg

:mrgreen: