Jump to content

Welke Stirling volgt?

ChrisVanMeer

Recommended Posts

Ik heb nu de volgende zepen in mijn assortiment zitten:

1. Barbershop
  2. Bergamot Lavender
  3. Margaritas In The Arctic
  4. Sharp Dressed Man
  5. Wintergreen

Nu is de vraag: welke Stirling volgt? Mag wel eentje zonder menthol zijn, maar ik weet eigenlijk niet zo goed welke hier in het rijtje nog goed bij zou passen, ik ben over alle drie de niet-menthol zepen erg te spreken qua geuren.

Jullie advies graag!

Verdorie Chris wat een simpele vraag is dit, neem gewoon een dartpijl en gooien op een papier met alle uitgedraaide zepen erop want het maakt niet uit welke het wordt met die zepen van Stirling zit je altijd goed :!::!:

Je mist in je lijstje trouwens nog veels teveel essentiele geuren zoals de Ozark Mountain, Conferieus, Tea Tree, Sandalwood, Grapefruit Menthol, Gin & Tonic on the Rocks, Glacial spearmint, Glacial Lemon, Eskimo Tuxedo en Mountan Man :evil:

Dus eerst deze geuren en dan, ja dan zou ik pas om advies vragen want voor geuren geldt uekaz, of is het bovenstaande ook te zien als een advies :lol:

Ik wil binnekort ook eens van dat "S" spul bestellen, heb al vernomen dat bij Stirling rechtstreeks qua douane etc. geen goei idee is, zijn er nog alternatieven buiten Maggard?

De barbershop, executiveman, sharp dressed man en bakerstreet zullen er zeker bij zitten. Ozark mountain is nog een twijfelgeval want ik heb de coniferous al.

PS: Sorry Chris voor het kapen van je thread :twisted:

De Black Berry niet vergeten he....

Hm, die maken weer telefoons toch? In ieder geval, ze zijn eigenaar van QNX, een OS wat zelfs op mars staat en waar ik een zeer hoge pet van op heb.

Hmm, nog even de aankomende salaris-run afwachten om te kijken hoeveel ik er kan bestellen :D

Er mag een kredietje bij de bank aangevraagd worden hoor Chris, geeft alleen een BKR regristratie maar je hebt dan wel een partij heerlijke zepen :lol:

Dank voor jullie reacties. Inmiddels zijn er drie zepen en twee asb's hun reis begonnen naar het hoge Noorden.
Waar heb je die zepen besteld Chris?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI CRR-L09 met Tapatalk

Dank voor jullie reacties. Inmiddels zijn er drie zepen en twee asb's hun reis begonnen naar het hoge Noorden.
Waar heb je die zepen besteld Chris?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI CRR-L09 met Tapatalk

• 2 weeks later...
  • 1 year later...