ChrisVanMeer Posted August 11, 2017 Share Posted August 11, 2017 Ik heb nu de volgende zepen in mijn assortiment zitten: Barbershop Bergamot Lavender Margaritas In The Arctic Sharp Dressed Man Wintergreen Nu is de vraag: welke Stirling volgt? Mag wel eentje zonder menthol zijn, maar ik weet eigenlijk niet zo goed welke hier in het rijtje nog goed bij zou passen, ik ben over alle drie de niet-menthol zepen erg te spreken qua geuren. Jullie advies graag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted August 11, 2017 Share Posted August 11, 2017 Verdorie Chris wat een simpele vraag is dit, neem gewoon een dartpijl en gooien op een papier met alle uitgedraaide zepen erop want het maakt niet uit welke het wordt met die zepen van Stirling zit je altijd goed Je mist in je lijstje trouwens nog veels teveel essentiele geuren zoals de Ozark Mountain, Conferieus, Tea Tree, Sandalwood, Grapefruit Menthol, Gin & Tonic on the Rocks, Glacial spearmint, Glacial Lemon, Eskimo Tuxedo en Mountan Man Dus eerst deze geuren en dan, ja dan zou ik pas om advies vragen want voor geuren geldt uekaz, of is het bovenstaande ook te zien als een advies Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted August 11, 2017 Share Posted August 11, 2017 Nu nog Loei met Island Man en Peach en we hebben ze compleet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikali Posted August 11, 2017 Share Posted August 11, 2017 Ik wil binnekort ook eens van dat "S" spul bestellen, heb al vernomen dat bij Stirling rechtstreeks qua douane etc. geen goei idee is, zijn er nog alternatieven buiten Maggard? De barbershop, executiveman, sharp dressed man en bakerstreet zullen er zeker bij zitten. Ozark mountain is nog een twijfelgeval want ik heb de coniferous al. PS: Sorry Chris voor het kapen van je thread Link to comment Share on other sites More sharing options...
guy1307 Posted August 11, 2017 Share Posted August 11, 2017 Ik heb nog een Stirling gentleman zeep en balsem in de aanbieding Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kingjack Posted August 11, 2017 Share Posted August 11, 2017 De Black Berry niet vergeten he.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted August 12, 2017 Author Share Posted August 12, 2017 Hmm, nog even de aankomende salaris-run afwachten om te kijken hoeveel ik er kan bestellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted August 12, 2017 Share Posted August 12, 2017 De Black Berry niet vergeten he.... Hm, die maken weer telefoons toch? In ieder geval, ze zijn eigenaar van QNX, een OS wat zelfs op mars staat en waar ik een zeer hoge pet van op heb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kingjack Posted August 12, 2017 Share Posted August 12, 2017 [FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kingjack Posted August 12, 2017 Share Posted August 12, 2017 Laat ik het dan maar correct plaatsten. Black cherry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted August 12, 2017 Share Posted August 12, 2017 Laat ik het dan maar correct plaatsten. Black cherry. Hier is een waarschuwing op zijn plaats, de geur is die van amarenen kersen, snappen jullie hem amarenen>>>>> amandel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted August 12, 2017 Share Posted August 12, 2017 Hmm, nog even de aankomende salaris-run afwachten om te kijken hoeveel ik er kan bestellen Er mag een kredietje bij de bank aangevraagd worden hoor Chris, geeft alleen een BKR regristratie maar je hebt dan wel een partij heerlijke zepen Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted August 16, 2017 Author Share Posted August 16, 2017 Dank voor jullie reacties. Inmiddels zijn er drie zepen en twee asb's hun reis begonnen naar het hoge Noorden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dulac66 Posted August 16, 2017 Share Posted August 16, 2017 Dank voor jullie reacties. Inmiddels zijn er drie zepen en twee asb's hun reis begonnen naar het hoge Noorden.Waar heb je die zepen besteld Chris? Verstuurd vanaf mijn HUAWEI CRR-L09 met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
dulac66 Posted August 16, 2017 Share Posted August 16, 2017 Dank voor jullie reacties. Inmiddels zijn er drie zepen en twee asb's hun reis begonnen naar het hoge Noorden.Waar heb je die zepen besteld Chris? Verstuurd vanaf mijn HUAWEI CRR-L09 met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted August 16, 2017 Author Share Posted August 16, 2017 Maggard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunsburger Posted August 30, 2017 Share Posted August 30, 2017 http://www.shavingtime.co.uk heeft ze ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted September 23, 2018 Author Share Posted September 23, 2018 Heeft er iemand van jullie de Sandpiper trouwens? En zo ja, wat vinden jullie er van? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robgtt99 Posted September 23, 2018 Share Posted September 23, 2018 Prettige geur. Maakt schuim zoals je gewend bent van Stirling. Zou deze nogmaals kopen als ik hem ooit op krijg 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dajd94 Posted September 24, 2018 Share Posted September 24, 2018 De geur van Sandpiper is in mijn beleving een van de beste geuren van Stirling. Een echte mannelijke, warme colognegeur. De zeep heb ik nu twee keer gebruikt en de balm staat op het verlanglijstje. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted September 24, 2018 Author Share Posted September 24, 2018 Met dank aan @Robgtt99 ontvang ik binnenkort een sample, dus kan ik er binnenkort zelf ook een oordeel over vellen. Ik hoop dat ie enorm tegen valt 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted September 24, 2018 Share Posted September 24, 2018 Als hij hem nog niet verstuurd heeft valt daar nog iets te doen Chris. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted September 24, 2018 Author Share Posted September 24, 2018 Tja, wat doe ik mezelf aan...behalve zeer waarschijnlijk op extra kosten jagen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted September 24, 2018 Share Posted September 24, 2018 Of hij kan hem wel opsturen maar eerst nog even de zeep enigszins eeeeeeeehhhhh aanpassen laten we het zo noemen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loei Posted September 24, 2018 Share Posted September 24, 2018 Island Man is voor mij veruit de meest aangename geur die ik nog heb mogen tegenkomen in scheerwereld. Als jij ook de EdT erbij kunt ritselen ben ik je zeer erkentelijk!!!!!!!! ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts