wimbouman Posted August 11, 2017 Posted August 11, 2017 Ik was wat aan het opruimen gisteren in de kwastencollectie en heb alles maar eens op soort gezet. Mooi moment voor een groepsfoto van ons eigen werk. Van links naar rechts onze Persian jar variant, met een finest. In mahonie. Dan een kleine varkensharen kwast, die me eigenlijk een beetje te stijf is en blijft. Volgens mij in hout van een appelboom. Dan een wenge 7 type, ook met een finest. Vooraan onze wee scot, in amerikaans notenhout. Klein, maar duur kwastje dus. Achteraan een Omega kwast in een zwart gespoten Omega stijl handvat, eigenlijk natuurlijk jammer om daar niet zelf een vorm voor te bedenken. En als laatste een klassiek pure badger, lekker prikkelig in ik meen ook mahonie. En nou weet ik natuurlijk niet meer waar we onze kwasten gekocht hebben, ergens in Engeland maar waar ook alweer? Sent from my iPad using Tapatalk
Hanskoning Posted August 11, 2017 Posted August 11, 2017 Prachtige opstelling van een stel mooie kwasten met dito handvaten.
Snuff Posted August 11, 2017 Posted August 11, 2017 En nou weet ik natuurlijk niet meer waar we onze kwasten gekocht hebben, ergens in Engeland maar waar ook alweer? Ook al last van ouderdoms geheugenverlies? Mooie opstelling wel!
wimbouman Posted August 11, 2017 Author Posted August 11, 2017 En nou weet ik natuurlijk niet meer waar we onze kwasten gekocht hebben, ergens in Engeland maar waar ook alweer? Ook al last van ouderdoms geheugenverlies? Mooie opstelling wel! Hel geheugen is niet meer wat het geweest is blijkbaar Het ging natuurlijk om de extra dense knots van The Golden Nib. Sent from my iPad using Tapatalk
iwan073 Posted November 29, 2017 Posted November 29, 2017 Die Wenge 7 is helemaal mijn smaak! Prachtige kwast
Recommended Posts