Jacco Posted August 6, 2017 Share Posted August 6, 2017 Hallo, ik ben op zoek naar een "cursus' scheren met een klassiek open mes. graag in de omgevind van Eindhoven en niet in het weekend. Iemand toevallig een gouden tip? gr Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
onno Posted August 6, 2017 Share Posted August 6, 2017 Scheersalon zw richting voor de Belgische grens. Dichterbij: Voor Je eigen spiegel werkt ook goed met YouTube filmpjes en aanhannissen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisA Posted August 6, 2017 Share Posted August 6, 2017 Inderdaad de spiegel. En nu na anderhalf jaar probeer ik steeds meer zonder spiegel. Het blijft een wonderbaarlijk proces. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacco Posted August 6, 2017 Author Share Posted August 6, 2017 ik loop elke keer tegen hetzelfde aan, links met links werkt niet en rechts gaat redelijk alleen de hals erg stoperig, ik moet elke dag wel scheren en zelfs dan is er na een dag geen doorkomen aan zo voelt het. als ik eerst met de DE doe gaat het redelijk maar dat ik niet echt de manier. scheersalon is alleen zaterdag cursus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacco Posted August 6, 2017 Author Share Posted August 6, 2017 Scheersalon zw richting voor de Belgische grens.Dichterbij: Voor Je eigen spiegel werkt ook goed met YouTube filmpjes en aanhannissen. ik vind die youtube filmpjes voor de spiegel erg verwarrend werken, hij scheert dan voor mij links maar in werkelijkheid is dat de rechter kant dus moet je de hele tijd denken welke kant en hand en houding je moet aannemen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikali Posted August 6, 2017 Share Posted August 6, 2017 In Antwerpen (de messenwinkel) geven ze ook scheercursussen ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ator razor Posted August 6, 2017 Share Posted August 6, 2017 In Antwerpen (de messenwinkel) geven ze ook scheercursussen ... Ben ik ook geweest. Leuk en gezellig maar voor de spiegel oefenen in je eigen rustige omgeving werkt vele malen beter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnout Posted August 6, 2017 Share Posted August 6, 2017 En probeer eens,iets anders, alles met je voorkeur hand bvb,.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted August 7, 2017 Share Posted August 7, 2017 Dit onderwerp lijkt me beter op zijn plek in het "Help" forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted August 7, 2017 Share Posted August 7, 2017 Gewoon rustig aan blijven proberen. Ook met links. Alleen door te oefenen bereik je dat je dit kunt. Daar verandert het deelnemen aan zo'n cursus niets aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiFuMi Posted August 7, 2017 Share Posted August 7, 2017 ik ben nu 1 1/2 jaar bezig , het laatste half jaar dagelijks met open mes en merk dat ik nu pas een beetje de preciese bewegingen begin te perfectioneren , zowel met links als met rechts gewoon veel doen en volhouden het gaat vanzelf voldoening geven als je steeds weer bij leert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacco Posted August 7, 2017 Author Share Posted August 7, 2017 zijn er mensen uit de omgeving van Eindhoven die mij wat tips te kunnen geven om de eerste stapjes wat makkelijker te maken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts