Galf Posted July 29, 2017 Share Posted July 29, 2017 Hebben jullie tips om die zwarte kartonnen houders van open messen zo te conserveren dat ze niet verder uit elkaar vallen of optisch verder achteruitgaan? Dat ze er vintage uitzien is niet erg maar het moet niet erger worden. Ik zat zelf te denken aan inwrijven met was of een laklaagje van het één of ander... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikali Posted July 29, 2017 Share Posted July 29, 2017 Oei, ik bewaar mijn messen apart, in een mooie scheerrol (zie bij Snuff). Een kistje of doos of ... kunnen ook dienen ter display natuurijk. De kartonnen doosjes bewaar ikzelf weg van licht en stof bewaren, en dus niet gebruiken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted July 29, 2017 Share Posted July 29, 2017 Mijn messen liggen strak opgelijnd in de lades, de doosjes in een doos. Van niet alle messen weet ik meer met welk doosje ze kwamen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts