Jump to content

even voorstelen; Jacco

Jacco

Recommended Posts

Hallo,

even mezelf voorstellen hier is wel zo netjes,

mijn naam is Jacco, 49 jaar.

Na jaren gebruik gemaakt te hebben van de gilette (de diverse opvolgende modellen wel gehad) en de spuitbussen ervan ben ik tot de conclusie gekomen dat hoe ik ook mijn best deed het nooit " 100% " was.

ca 2 maanden geleden heb ik een pot vergulde hand gepakt welke hier al een paar jaar stond, en dat beviel me stukken beter.

Ik ben daarop naar een winkel in de omgeving geweest (scheersalon.nl) om me een te laten informeren wat ik zou kunnen doen.

De mesjes van gilette zijn niet echt goedkoop te noemen en de eerste mesjes die ik mee kreeg waren spotgoedkoop een euro per 5. Ik dacht das mooi 2 vliegen in 1 klap, goedkoper en prettiger. Safety rotor erbij genomen en pre shave en scheerzeep van proraso en daar ging ik naar huis.

Overtuigd dat ik nu jaaaaren vooruit kon, NOT...

Nu net een goede 2 maanden verder heb ik ca 25 verschillende zeepjes en diverse after shaves dus mijn besparingsdoel heb ik helaas niet gehaald, wel een leuke nieuwe hoby!

oh ja die 25 zeepjes vind ik voorlopig ruim voldoende dus ben niet meer op zoek naar nieuwe (denk ik :))

kort geleden ook een voorzichtige stap gemaakt nar open mes, valt nog niet mee.

gr Jacco

Edited by Guest

Hoi welkom hier, hopelijk bevalt het open mes je

ik vind het open mes een beter resultaat geven als mijn DE, helaas ben ik nog niet zo ervaren dat ik alles ermee kan doen.

Hoi welkom hier, hopelijk bevalt het open mes je

ik vind het open mes een beter resultaat geven als mijn DE, helaas ben ik nog niet zo ervaren dat ik alles ermee kan doen.

Troost je ik ben ook nog maar pas gestart vanaf half maart hoor. Momenteel gaat het hier al redelijk maar is nog altijd niet zo dat ik eender wat kan doen met dat mes hoor. Af en toe wel nog een wondje maar ik kom er wel. De boodschap is dus : volhouden. :D

• 3 weeks later...
  • 1 month later...