Jump to content

Een woordje van steun voor iemand die door een donker dal moet

Snuff

Recommended Posts

Dames, Heren,

Een ons aller welbekend en bemind lid zijnde Hans gaat momenteel een zeer donker dal door, de zeer ernstige plots opgetreden aandoening van zijn vrouw Gerda bovenop zijn eigen ernstige ziekte vergen het uiterste van hun. Wie zijn steun wil betuigen kan dit hier doen.

Onze goedlachse vriend die menig uur doorbracht ellenlange berichten tikkend ter vermaak en informatie aangaande scheer en andere zaken is de laatste maanden erg getroffen geweest. Ze zeggen wel eens de duivel schijt altijd op één hoop wel bij hem loopt het de spuigaten uit! :cry:

Hans die zelf niet goed ter been is vanwege allerlei kwalen ken ik als een toch vrolijke en goedlachse man die net als ik wel houd van een beetje (wellicht door sommigen beschouwd als rare) humor. Getuige daarvan bijvoorbeeld onze haat-liefde verhouding aangaande menthol-Jabonman en wat nog al meer.

Sommige mensen worden meer beproefd in het leven als anderen, de wegen van het universum zijn echt ondoorgrondelijk en in onze onmacht moeten we mee met de stroom wat niet let dat ondanks het feit dat je er in moet berusten het verre van makkelijk is. Ik en mijn vrouw die hen persoonlijk ontmoet hebben wensen hen dan ook heel veel sterkte toe, dat alles toch nog mag keren voor het beste.

5.jpg.235b50e559122fd9f590085a5177b61b.jpg

Hans, Gerda, Ik weet perfect wat jullie nu aanvoelen, toch veel sterkte voor jullie beiden en mogen Gerda deze keer goed geholpen worden. Gerda hierbij wens ik je een heel spoedig herstel.

Lieve Hans en Gerda, ondanks ons drukke bestaan zijn onze gedachten bij jullie en hopen we dat alle positieve energie jullie kant uit komt mee draagt aan een mooi en gezond eind resultaat. Heel veel sterkte gewenst. Nienke en Marijn.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik kom hier natuurlijk nog maar net kijken en ken Hans niet persoonlijk, maar op de één of andere manier denk ik toch regelmatig aan hem. Namelijk bij elke keer dat ik weer zo'n heerlijk mentholzeepje sta op te kloppen en dat is toch wel bijna dagelijks ;-)

Maar zonder gekheid: heel veel sterkte gewenst!

Beste Hans en Gerda,

Het spijt me te horen van jullie nieuws. De deur staat altijd open voor een goed gesprek als je interesse heb. (ik begrijp dat je niet direct langs komt, maar virtueel kopje koffie kan ook) Veel sterkte toegewenst.

Beste Hans,

We hadden al even contact via de pb. Het ging even beter, maar de malheur is blijkbaar weer toegeslagen. Sterkte in deze donkere dagen en dat elkaars nabijheid ook een steun mag zijn.