Wolf Posted July 23, 2017 Share Posted July 23, 2017 Locale heer hier bied zijn verzameling aan. Hij wil ze het liefste als 1 lot verkopen. Vraagjes: zit er wat bijzonders tussen en zo ja wat? Wat zou dit bij elkaar mogen kosten? Alvast bedankt voor de input/advies. http://www.gumtree.com.au/s-ad/devonport/collectables/vintage-razor-blade-collection-nice-best-offer/1154489988?utm_source=com.samsung.android.messaging&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttonsVIP&utm_content=app_android Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted July 23, 2017 Share Posted July 23, 2017 Tijdje niet gezien Wolf! Er ligt een fatboy en nog wat anders leuks Gillettes. Ook generieke Gillettemeuk. De Valets kun je met zn dozijnen vinden, de rolls kan je weggooien want die is rot. Wellicht dat die met een andere wedge nog wel bruikbaar is, dat weet ik niet. Kijk naar de prijs van de gemiddelde fatboy de laatste tijd en dan kun je vandaarit bepalen of de vraagprijs een beetje jofel is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted July 23, 2017 Share Posted July 23, 2017 Wat efsk zegt, fatboy (niks bijzonders IMHO) maar alnaargelang de staat kan die Gillette (denk Aristocrat No14 in rhodium) wel aardig wat opbrengen. al de rest is mmmm .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolf Posted July 23, 2017 Author Share Posted July 23, 2017 Ik was inderdaad geïnteresseerd in de Aristocrat evt, maar hij wil het als een geheel verkopen. Heb hem een Sms'je gestuurd. Volgens zijn zeggen is hem 550 Aud geboden, zeg 350 euro. Lijkt me niet waarschijnlijk. Enig idee wat de Aristocrat mag kosten mits in redelijke staat? Ik ben inderdaad tijdje weggeweest, kwam wel af en toe even kijken. Ben een paar maanden in Nederland geweest vanwege familie omstandigheden en scheren was in die periode wat minder op de voorgrond. Bedankt voor de info. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted July 23, 2017 Share Posted July 23, 2017 Ik was inderdaad geïnteresseerd in de Aristocrat evt, maar hij wil het als een geheel verkopen. Heb hem een Sms'je gestuurd. Volgens zijn zeggen is hem 550 Aud geboden, zeg 350 euro. Lijkt me niet waarschijnlijk. Enig idee wat de Aristocrat mag kosten mits in redelijke staat? Zo op het zicht en als er echt geen vlekjes op zijn ofzo moet je maximum rekenen dat je hem kwijt kan voor zo'n €150 als je geluk hebt. Dus het geheel is het niet waard, als je de rest moet verkopen kom je nooit aan het bedrag dat hij noemt, nooit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted July 23, 2017 Share Posted July 23, 2017 Het geheel is zeker geen €350. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnout Posted July 23, 2017 Share Posted July 23, 2017 Australië is een duur land, zal daar wel wat meer gaan dan hier! Verder is iets waard wat een gek ervoor geeft zeker? Link to comment Share on other sites More sharing options...
merwtje Posted July 25, 2017 Share Posted July 25, 2017 De Gillette #58 in dat rode doosje op foto 3 is een hele leuke die vaak erg mooi uit een poetsbeurt komt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolf Posted July 26, 2017 Author Share Posted July 26, 2017 De Gillette #58 in dat rode doosje op foto 3 is een hele leuke die vaak erg mooi uit een poetsbeurt komt. Die heb ik helaas al, inderdaad een leuke krabber. Die van mij op een locale veiling, zag er niet uit maar na poetsbeurt als niew. Hij wil helaas niks apart verkopen en wil graag 350 euro vangen. Weinig kans vermoed ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted July 26, 2017 Share Posted July 26, 2017 hij beseft maar al te goed dat ie die meuk niet kwijtraakt apart en hoopt dan maar dat voor die twee dingetjes iemand zoveel interesse heeft dat ie alles neemt tegen een overdreven hoge prijs. Gewoon wachten tot er zo'n andere verschijnt tegen een realistische prijs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolf Posted July 26, 2017 Author Share Posted July 26, 2017 Ik denk dat je gelijk hebt. Ik wacht het wel af. Hij heeft mijn nummer. Die aristocrat vind ik wel grappig als ik hem voor een redelijke prijs kan krijgen, de rest interesseert me weinig. De krabbers die ik heb worden sowieso weinig gebruikt dus het is meer voor de heb. Ze staan ten toon in de woonkamer en af en toe mag er eentje mee naar de badkamer. Ik scheer me tegenwoordig bijna uitsluitend met open mes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts