Arnout Posted July 23, 2017 Posted July 23, 2017 Ik heb hier versgemalen koffie gevonden in de tabac, merk?? Maar een ideale manier om de dag te starten. Het vuurtje is ook ideaal qua temperatuur!
FvL Posted July 23, 2017 Posted July 23, 2017 Vanochtend eindelijk toegekomen aan oppoetsen en steriliseren van wat vintage krabbers, en daaruit deze scheve Kabrand uitgekozen voor vandaag. Is wel even wennen. In scheefstand eigenlijk een SE maar je moet hem wel weer heel vlak houden, want deze bijt anders meteen. Vond het na twee gangen ook genoeg. Voor het fijne werk moet je met deze toch wat anders manoeuvreren aanleren, nog geen idee hoe je hiermee goed onder de neus komt. Laten we zeggen dat het een uitdaging wordt...
Loei Posted July 23, 2017 Posted July 23, 2017 Rockwell 6C plaat 6 Polsilver Super Iridium Razorock Plissoft Proraso groen Menthol talkpoeder Menthol gel Wat ik ook probeer, op het hoofd komt de verkoeling helaas niet over. Wel lekker geschoren verder en weer een glad koppie. Verstuurd vanaf mijn XT1562 met Tapatalk
efsk Posted July 23, 2017 Posted July 23, 2017 Shavemac/ATG LE Delta 26/50/bulb/2band Silvertip Meißner-Tremonia Strong'n'Scottish Merkur 37 (s) Feather (1) Tunney aluin Een mail van Hans deed me besluiten de rokerige turf van deze Meißner uit de kast te trekken en dat is nooit erg. Fijn spul en blij dat ik m heb. De Shavemac Delta performt als een wilde, maar ik blijf de greep eigenlijk te onhandig vinden voor mijn frêle handjes. Moest een nieuw pakje mesjes pakken en zag toevallig Feathers liggen dus pakte die maar mee. Nooit eerder gebruikt dus pakte de, ook nooit eerder gebruikte, Merkur 37 omdat ik ze niet helemaal vertrouwde in de Shard wiens beurt het eigenlijk was. Nu ken ik de 37 natuurlijk prima, maar dit betreffende model, zonder lettertje erachter, die had ik niet eerder gebruikt. Vooralsnog ben ik niet onder de indruk van de Feather. Scherp? Zekers, maar vooralsnog vind ik de Kai fijner scheren. Tunney prikte.
GladJakker Posted July 23, 2017 Posted July 23, 2017 Proraso groen pre-shave Omega 80067 TOBS Eton College Merkur 39c Polsilver SI (8x) Proraso groen AS Proraso groen ASB Het ligt dus echt aan die groene pre-shave van Proraso die een scheerbeurt zo koel maakt. De Eton College heeft iets jeugdigs en gedstingeerds, maar dat sneeuwt de eerste gang goed onder door de koelte. De tweede en derde gang is dat effect minder goed merkbaar, maar het blijft een frisse beurt. Waar mij eerder de gedachte bekroop dat het mesje een beetje op z'n laatste benen liep, niet dus. Knisperend en glad, fijn idee dat ik er 200 van heb laten komen.
Moods Posted July 23, 2017 Posted July 23, 2017 Vanochtend weer de eerste echte scheerbeurt na de vakantie. In de caravan heb ik gesmokkeld en de wegwerpmesjes van mijn vrouw gebruikt Merkur 34C Astra LA Shaving Soap Company Vanilla/Eucalyprus/Mint Osage Rub
efsk Posted July 23, 2017 Posted July 23, 2017 In de caravan heb ik gesmokkeld en de wegwerpmesjes van mijn vrouw gebruikt Dat je de mesjes van je vrouw gebruikt, soit. Maar dat je je vrouw wegwerpshite laat gebruiken ...
Recommended Posts