Snuff Posted September 14, 2013 Share Posted September 14, 2013 Voor wie op zoek is naar een mooie grote open scheermessen voor een heel schappelijke prijs: http://badgerandblade.com/vb/showthread.php/363963-Straight-Den-reduction!-CJBs-Feather-Kamisoris!-Straights! Ook nog een CJB en Feather RG te verkrijgen bij hem (straight met verwisselbare mesjes, mijn favoriet scheergerief) Verkoper is iemand waar ik al vaak zaken mee heb gedaan, vertrouwenswaardig. Zou het niet interessant zijn om een apart deeltje van het forum te voorzien voor het melden van prachtige aanbiedingen van gebruikte spullen die men ergens op het net vind zodat de leden hier ervan kunnen profiteren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted September 14, 2013 Share Posted September 14, 2013 In het marktplaats gedeelte is er een post voor Marktplaats/eBay advertenties, daar kan dit ook prima bij lijkt me. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjdevos Posted September 14, 2013 Share Posted September 14, 2013 Ik heb een CJB van Andy gekocht. Netjes afgehandeld en snel binnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts