Jump to content

Paladin club

efsk

Recommended Posts

De firma Paladin maakr prima kwasten, maar je moet er wel wat voor doen. Eens in de maand hebben ze er een stel, en die zijn dan in een zucht uitverkocht, dus je doet er goed aan vooraf gekozen te hebben. Geen idee of ze ueberhaupt buiten de VS leveren.

Mijn exemplaar is een tweedehandsje, met een 2CSNL3 knot. Dat wil zeggen een 2-band uit China, eerst gesorteerd op S, waarvan ik denk dat het splay is maar bevestigd heb ik dit niet gekregen, geeN secundaire sortering, uit december 2016.

Buck Rodgers greep in cobaltblauw, 26mm 2CSNL3:

DSC08340.JPG

DSC08341.JPG

DSC08342.JPG

ik neem aan dat je zeer tevreden bent over deze Richard? Heb me er nog niet in verdiept eigenlijk omdat de meeste teveel kleurtjes bevatten en het zo'n gedoe is om eraan te raken.

Deze is beter dan mijn beide Shavemacs, kan niet anders zeggen. Greepje is natuurlijk smaakafhankelijk, maar de knot is heerlijk zacht zonder aan backbone te verliezen. Ultieme luxe. Deze gaat niet weg.

Deze is beter dan mijn beide Shavemacs, kan niet anders zeggen. Greepje is natuurlijk smaakafhankelijk, maar de knot is heerlijk zacht zonder aan backbone te verliezen. Ultieme luxe. Deze gaat niet weg.

Alléé vooruit .... daar krijgen we het weer, zal toch eens moeten kijken om er eentje in handen te krijgen :)

• 6 months later...
  • 2 years later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...