Snuff Posted July 5, 2017 Posted July 5, 2017 Ik zou het niet aanschaffen maar wellicht toch interessant genoeg om hier eens te laten zien: http://www.designboom.com/design/benjamin-hubert-offset-follicle-and-limb-06-29-2017/
Hanskoning Posted July 5, 2017 Posted July 5, 2017 Hiervoor ben ik te oud en te conversatief maarrrrr ik zie mijn jonge bling bling vriend nu al weer kwijlend de grote rood gemaakte besteltoets op zijn micro electronica apparaat beroeren
Kingjack Posted July 5, 2017 Posted July 5, 2017 Hiervoor ben ik te oud en te conversatief maarrrrr ik zie mijn jonge bling bling vriend nu al weer kwijlend de grote rood gemaakte besteltoets op zijn micro electronica apparaat beroeren Tering, wat lelijk.
Hanskoning Posted July 5, 2017 Posted July 5, 2017 Hiervoor ben ik te oud en te conversatief maarrrrr ik zie mijn jonge bling bling vriend nu al weer kwijlend de grote rood gemaakte besteltoets op zijn micro electronica apparaat beroeren Tering, wat lelijk. Ja ja het gewenste antwoord omdat het geld op is zo vlak voor de vakantie want anders .........
Recommended Posts