Ator razor Posted July 3, 2017 Posted July 3, 2017 (edited) Chiceled face Summer storm Finest badger 17x58 Personna Lab Blue Blackbird gesloten kam Aluin Floïd blue Twee gangen en glad. Twee kleine puntjes op mijn wang bij de XTG. De Aluin liet zich daar licht voelen. Edited July 3, 2017 by Guest
Kamp Posted July 3, 2017 Posted July 3, 2017 SWK xl scuttle hoshitombo #8000 5/8 J&T 26 mm knot OSP Grapefruit & Menthol Pinaud Citrus Musk Prep asb
Snowmiss Posted July 3, 2017 Posted July 3, 2017 - J&T #2212 met Scheermonnik Soek - Lord L6 met Wilkinson Sword (4*) - Florida water met als resultaat nBBS
Mibbiwicket Posted July 3, 2017 Posted July 3, 2017 - TOBS Eton college - Muhle R101, voshkod (4) - Hans Bauer silberspitz - Axe Apollo ASL - hlHema shea butter ASB In 2 passes spekglad, fijne dag allemaal.
Snuff Posted July 3, 2017 Posted July 3, 2017 hoshitombo #8000 5/8 Bevalt hij een beetje qua scheren in handeling?
mhharsta Posted July 3, 2017 Posted July 3, 2017 Rifuto 2000 Vie Long paardje TFS Sotto La Mole scheerzeep Wimmie scheerkommetje Nivea ASB Spiegeltjeglad in 3 gangen. Iedereen een fijne dag gewenst!
Tjebbe Posted July 3, 2017 Posted July 3, 2017 Stirling Kong, Mama Bear's Awakenings, Timeless OC, Voskhod (3), Alcolado Glacial, Kokosolie. Fris, glad geschoren begin van de week!
ChrisVanMeer Posted July 3, 2017 Posted July 3, 2017 Open mes: Le Grelot - 6/8 Kwast: Wolf Whiskers - Tuxedo (Syntheet) Scheerkom: Poolse kom Scheerzeep: Scheermonnik - Delfts Wit After-Shave: Rituals - Samurai Geurtje: Taylor Of Old Bond Street - Jermyn Street - Luxury Cologne Tijdens het stroppen even niet opgelet en nu zit er een klein sneetje in het leer
Kamp Posted July 3, 2017 Posted July 3, 2017 hoshitombo #8000 5/8 Bevalt hij een beetje qua scheren in handeling? Even wennen met stropen en vasthouden maar met scheren bevalt hij wel. Denk nog 1 of 2 keer gebruiken dan zal het Wat makelijker gaan.
Harkos Posted July 3, 2017 Posted July 3, 2017 J&T® noten / Maggard syntheet 24 mm, Cyril R. Salter Indian Sandalwood, Asylum RX, Kai Captain Titan Mild 2e x, Bay Rum Harkos® AS, Bay Rum Harkos® ASB. Kwast en zeep: J&T® noten / Maggard syntheet 24 mm en Cyril R. Salter Indian Sandalwood: De 2e kwast van J&T, voor het vergelijkend scheren, de Maggard syntheet gebruikt vanmorgen. Opnieuw een mooie kwast met een prima synthetische knot. De Cyril weer gebruikt om tot een goed vergelijk te komen. Tot nu toe ben ik nog geen synthetische kwast tegen gekomen, die het haalt bij een goede natuurharen kwast, maar dit komt toch wel erg ver. Heb zelf al een tijd lang een Tuxedo, maar deze Maggard lijkt er wel erg veel op, qua uiterlijk als schuimgevoel. Erg vlot een scuttle schuim geklopt met deze Maggard syntheet. Mesje en krabber: De Kai Captain Titan Mild voor de 2e x gebruikt. Het mesje valt weinig verder over te zeggen. De Kai Mild is gewoon goed en zal het wel weer een poosje volhouden. In de Asylum een puike combi. Vanmorgen echt op de hoek gelet en als ik die mooi klein hou, scheert de Asylum als een zonnetje, maak je de hoek even groter voel je meteen de effectiviteit van de SE toenemen. 2x even niet opgelet, snee in linkeroor en lekkage in de rechterwang.Het is duidelijk geen krabber voor beginners en watjes. Wel een mooi precisie instrument. Hier kwam dus aluin aan te pas, die niet prikte, maar wel stelpte. Resultaat BBS. Tot slot: De eigen Bay Rum AS en ASB er op en weer heerlijk gekruid de dag in.
Jan Zoethout Posted July 3, 2017 Posted July 3, 2017 SOTD 20170703 Kwast: Cadman met finest borstelkop (24 mm - hoogte 50 mm). Scheerzeep: Jabones by Luna "Hierbabuena mango lima mentolado". Krabber: ATT SE1 (aluminium). Mesje: Kai Titan Mild (11). After shave: Pitralon "Polar".
Edsel Posted July 3, 2017 Posted July 3, 2017 Muhle r41 Grande Lord Captain (1) J&H Bocote Silvertip Prorasso groen Sapone Madre Labs Witch Hazel Kruidvat dagcreme
Snuff Posted July 3, 2017 Posted July 3, 2017 Vanmorgen echt op de hoek gelet en als ik die mooi klein hou, scheert de Asylum als een zonnetje, maak je de hoek even groter voel je meteen de effectiviteit van de SE toenemen. 2x even niet opgelet, snee in linkeroor en lekkage in de rechterwang.Het is duidelijk geen krabber voor beginners en watjes. Gelet op dat laatste is ie dus niet voor Hans Wat de SE is voor Hans is menthol voor mij, een groter watje wat dat betreft ga je hier niet vinden op het forum
Hanskoning Posted July 3, 2017 Posted July 3, 2017 Hahahaha die Harrie wat een groentje zeg één keer scheren en de verbanddoos moet aangerukt worden heb ik nu echt nooit last van Zat het mesje er wel goed in Heeeee Snuffie het is 3 juli heb je die pot Meissner voorzien van die heeeeeeerlijke koelende, fonkelende, schattige, diamantachtige, onbetaalbare en machtig vriezende koelende kristallen al aan de kant geschoven en weer geopteerd voor de ranzige en ronduit vieze geuren en het ondermaats schuim van die Spaanse rioolwerker Nu weet ik bij de weg per ongeluk dat de redding voor jou middels meerdere verfijnde en prachtige zepen van Stirling aanstaande is maar eigenlijk is dat wel jammer want dan heb ik niets meer (terecht) te zeiken te zeuren Aan de andere kant ben je het levende bewijs dat mensen ondanks hun zeer hoge leeftijd nooit te oud zijn om te luisteren naar de ontzettend wijze raad van een mede forum lid alhier die ik om privacy redenen niet bij naam zal noemen want iedereen vervolgens raad geven kost gewoon teveel tijd voor mij eeeeh hem
Kingjack Posted July 3, 2017 Posted July 3, 2017 Solingen 15/16 Simpson X3 best badger Vitos pre Salter sublime citrus Even rap glad.
Loei Posted July 3, 2017 Posted July 3, 2017 Links hoofd, rechts gezicht. De Wilkinson gaf een mooi dikke bak schuim, een ondergewaardeerde zeep naar mijn mening. De maanden krabber scheren hebben de techniek met het open mes ook geen goed gedaan, helaas moet ik daar dus enigszins opnieuw inkomen. Maar rustig aan doen met WTG en XTG, net ook ATG gedaan zonder schade, maar voelt toch niet helemaal goed. Ook onder de neus het mes op het vel gezet, en die zakte daar meteen in. Verder lekker en leuk geschoren.
Hanskoning Posted July 3, 2017 Posted July 3, 2017 De Wilkinson gaf een mooi dikke bak schuim, een ondergewaardeerde zeep naar mijn mening.. Mmmmm je blijft het proberen Loei maar dit is voor mij en daarnaast velen één van de minste zepen
Loei Posted July 3, 2017 Posted July 3, 2017 De Wilkinson gaf een mooi dikke bak schuim, een ondergewaardeerde zeep naar mijn mening.. Mmmmm je blijft het proberen Loei maar dit is voor mij en daarnaast velen één van de minste zepen Hans waarom toch? Ik heb veel betere zepen, dat zeker. Maar ik stond zojuist toch weer even te kijken van de hoeveelheid schuim die de zeep me gaf. Ook bleef het schuim stabiel en het glijdt verder prima. Wellicht is het gevoel na het scheren wat minder op de huid, dat kan ik dan niet ontkennen.
marco Posted July 3, 2017 Posted July 3, 2017 Hans waarom toch? Ik heb veel betere zepen, dat zeker. Maar ik stond zojuist toch weer even te kijken van de hoeveelheid schuim die de zeep me gaf. Ook bleef het schuim stabiel en het glijdt verder prima. Wellicht is het gevoel na het scheren wat minder op de huid, dat kan ik dan niet ontkennen. Wat mij opviel is dat het de eerste twee keer baggerschuim leverde. Zal wel de toplaag zijn geweest, want het schuimt nu veel makkelijker en beter.
Loei Posted July 3, 2017 Posted July 3, 2017 Wat mij opviel is dat het de eerste twee keer baggerschuim leverde. Zal wel de toplaag zijn geweest, want het schuimt nu veel makkelijker en beter. Voor de prijs is er niks mis mee toch? Njah, de geur is wel echt zepig, vind het zelf wel prettig.
DannyVG Posted July 3, 2017 Posted July 3, 2017 Razo Rock Plisson syntheet Wolfman 0.61 Std Gap Cyril R Salter Fresh Mint creme prorasso asl prorasso asb Terug teveel zeep genomen waardoor ik een berg zeep had. Wel BBS
marco Posted July 3, 2017 Posted July 3, 2017 Voor de prijs is er niks mis mee toch? Njah, de geur is wel echt zepig, vind het zelf wel prettig. Het is geen hele goede zeep, maar voor de prijs nog goed te doen wat mij betreft. Vind het wel lekker ruiken in ieder geval.
Hanskoning Posted July 3, 2017 Posted July 3, 2017 [ik heb veel betere zepen, dat zeker. Wellicht is het gevoel na het scheren wat minder op de huid, dat kan ik dan niet ontkennen. Voor de prijs is er niks mis mee toch? Njah, de geur is wel echt zepig, vind het zelf wel prettig. Het is geen hele goede zeep, maar voor de prijs nog goed te doen wat mij betreft. Ik reageerde op het feit dat je deze zeep ondergewaardeerd vond dat betwist ik en dan zie ik in jullie posts deze opmerkingen en dan denk ik dat voor deze lage prijs de kwaliteit ernaar is, maar dat hij absoluut niet onder gewaardeerd is dat is iets van een geheel andere orde. Maar zoals altijd uekaz.
Recommended Posts