Moods Posted June 30, 2017 Share Posted June 30, 2017 Google is slim en sinds ik op dit forum zit, krijg ik opeens allerlei scheergerelateerde advertenties te zien, waaronder deze. Op Badger & Blade zijn ze er volgens mij aardig enthousiast over, maar hier heb ik er nog niets over gehoord. Wat zijn jullie gedachten over dit apparaat? En in het algemeen? Wat zijn de voor- en of nadelen van een SE t.o.v. een DE? Scheert het fundamenteel anders? https://www.kickstarter.com/projects/supply/the-single-edge-safety-razor-20 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted June 30, 2017 Share Posted June 30, 2017 Tja ik ken de krabber natuurlijk nog niet maar heb al flink wat SE' gehad en geprobeerd. Scheert wel anders dan een DE vanwege de stijfheid van de mesjes. Zeker heel fijne scheertoestellen maar ik zou in jouw plaats kijken voor een tweedehands SE vooraleer ik veel geld uitgeef. Of als je specifiek deze wil: http://www.theshavingroom.co.uk/community/index.php?threads/supply-se.43644/#post-649269 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moods Posted July 2, 2017 Author Share Posted July 2, 2017 Nee, ik hou het voorlopig bij mijn DE, maar ik was gewoon benieuwd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sm1h Posted March 22, 2019 Share Posted March 22, 2019 Ik heb net deze supply injetor gevonden en ik vind hem erg mooi. Ik wilde misschien een SE naast mijn DE, ik ben gewoon benieuwd wat de versschil is. Het lijkt dat de injectors makkelijker maar minder "leuk" zijn. Hebben iemand hier erfarenheit met deze injectors? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted March 22, 2019 Share Posted March 22, 2019 Mij liggen ze niet zo door hun lichte gewicht maar dat is natuurlijk uekaz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts