Mikali Posted June 22, 2017 Share Posted June 22, 2017 Zijn er nog mensen die last hebben met de Baume zeep? Als ik de zeep op zich gebruik trekt ze op geen fluit ... het is net badschuim op men gezicht. Wanneer ik een beetje van de baume creme toevoeg word het geheel gelijk wel héél goed, uber lather ! Maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat je de 2 telkens moet mixen? op zich niet erg maar toch Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnout Posted June 22, 2017 Share Posted June 22, 2017 Had dat hier al een paar keer zien passeren dat de zeep niet ideaal is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted June 23, 2017 Share Posted June 23, 2017 Soms is even zoeken op het forum een uitkomst, dit is al diverse malen ter sprake gekomen dat de zeep van Baume minder goed pschuimen en geen vaststaand schuim geven bij de meeste gebruikers. Wat bedoel je eigenlijk met glycerin ?? glycerine zepen zijn namelijk over het algemeen fantastisch schuimende zepen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikali Posted June 23, 2017 Author Share Posted June 23, 2017 Wel ik ging er eerlijk gezegd vanuit dat de Baume zeep een glycerine zeep was? Maar zal de zoekfunctie eens gebruiken, mijn excuses. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyVG Posted June 23, 2017 Share Posted June 23, 2017 @mikali Je krijgt de zeep wel goed alleen is het heel lang opschuimen en drupje voor drupje water toevoegen en dan nog kan dit een probleem zijn. Dit neemt niet weg dat ze hier ook geen favoriet is. Trouwens die is al lang weg. De creme daarentegen is top. De man (zaakvoerder van baume.be) heeft op zaterdag in de messenwinkel in Antwerpen soms cursus hoe je dit moet doen. Naar het schijnt zou hij zijn vaste zeep aanpassen als hij door zijn stock geen is alleen heb ik zo de indruk dat die stock heel lang blijft stilstaan. Naast de scheercreme is de asb en de preshave ook top. Ook vind ik het een gemiste kans dat carl geen variant heeft met een geurtje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikali Posted June 23, 2017 Author Share Posted June 23, 2017 @mikali Je krijgt de zeep wel goed alleen is het heel lang opschuimen en drupje voor drupje water toevoegen en dan nog kan dit een probleem zijn. Dit neemt niet weg dat ze hier ook geen favoriet is. Trouwens die is al lang weg. De creme daarentegen is top.De man (zaakvoerder van baume.be) heeft op zaterdag in de messenwinkel in Antwerpen soms cursus hoe je dit moet doen. Naar het schijnt zou hij zijn vaste zeep aanpassen als hij door zijn stock geen is alleen heb ik zo de indruk dat die stock heel lang blijft stilstaan. Naast de scheercreme is de asb en de preshave ook top. Ook vind ik het een gemiste kans dat carl geen variant heeft met een geurtje. Het was net omdat ik zijn creme en ASB zo goed vond dat ik de zeep ook maar kocht. De pre shave van baume heb ik me niet aan gewaagd want die vond ik wel behoorlijk stevig aan de prijs voor zo'n klein potje. Dan blijf ik bij mijn trouwe proraso Ik ervaar de baume zeep als badschuim-achtig, maar icm de creme word die vele vaster en wel heerlijk in gebruik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyVG Posted June 23, 2017 Share Posted June 23, 2017 Klopt is inderdaad zeer prijzig. Anderzijds heb je maar 1/10 van een theelepel nodig. Ik gebruik dit enkel 's winters bij zeer koud weer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts