Ator razor Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 The Vulfix Old original lavender The Vulfix pure badger Polsilver super iridium nieuw Merkur Progress stand 5 Floïd Blue Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjebbe Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Stirling Kong, Mama Bear's Iceberg Ice, Above the Tie S2 op Rocnel greep, Kai (2), Alcolado Glacial, Kokosolie. Frisse start van de dag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireshrimp Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Merkur Progress (Polsilver) RazoRock Plissoft Stirling Orange Chill Wimmies scheerkom Floid Suave AS Nivea cool ASB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frog Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wimmie Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Timeless 0,95 Voskhod blade Wimmie Bowl Mark Golddachs Sandle wood Razorock Plissoft Nivea Balm Paco Rabanne XS Perfecte scheerbeurt. Klaar voor een cappuccino met .. Fijne dag allemaal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Krabber: Maggard Razors MR14 Mesje: Wilkinson Sword Kwast: RazoRock - 400 (Syntheet) Scheerkom: Poolse kom Scheercrème: Arko Sensitive Skin Aluin: DvH - Aluin met voetje After-Shave: Arko Icey Mint Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Carl Schlieper 15/16 Fijne dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Zoethout Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 SOTD 20170619 Kwast: Cadman met finest borstelkop (24 mm - hoogte 50 mm). Scheerzeep: Jabones by Luna "Fauno". Krabber: Merkur 41C. Mesje: 7 O'Clock Super Stainless (8). After shave: Cella after shave lotion. De aftershave gisteren gekocht op de Feelgood Market in Eindhoven - lekker luchtje ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edsel Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Muhle r41 Grande Shark super stainless (3) J&H Bocote Silvertip Prorasso groen Sapone Alcolado Glacial Lekker verkoelende scheerbeurt op deze tropisch warme dag. De Alcolado Glacial komt goed van pas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Bij een hittegolf moeten oude mannen zoals ik ben natuurlijk veel drinken, zich rustig houden en vooral koel zien te blijven. Dan helpt het natuurlijk wel dat de huisgemaakte Menthol pre-shave olie ruimhartig voorzien is van die parelende koeldiamantjes en dat de Queen Charlotte Iced Key Lime één van de meest vriezende zepen in mijn bezit is. Eigenlijk zou Snuffie zich met deze zeep een maand moeten scheren in plaats van die laf gementholeerde Meissner, hoewel dat natuurlijk ook een fantastische zeep is net als de QCS. De Merkur voorzien van een vers Gillette Permasharp Stainless mesje en een goede scheerbeurt was mijn deel. De Pinaud mocht de Lime geur versterken en de Glacial balm van Stirling het geheel afronden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnout Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Ik had een krom mes toegekregen van een kleine duitse firma en ze waren daar zelf beschaamd over, dus stuurden ze me een nieuw en als compensatie nog wat extra messen, leuk! Helaas is de postbedeling soms nogal ruw, er ontbraken 2 van de 5 messen,... Ik kies een eerste mes, 5/8, ziet er scherp uit, als zeep prorasor rood met mijn aangename chinese badger aan het gezichtsoppen, ik zet aan, en de bel, een snee in mijn oorlel, vol schuim naar beneden, ... de postbode, er was een mes uitgekomen, houten scales, 6/8,.. Ik besluit het net ontvangen mes ook te testen, elk mes een kant, effe borstelpuntje in het water voor natter schuim en een vlotte wtg maar allesbehalve zen, telefoon, snee in de hals, telefoon helemaal onder het schuim, topje van kwast effe in het water, nog ruim voldoende zeep, voortscheren. Afspoelen , borstel jog ruim voldoendenzeep, atg, en net onder de neus, de bel, of er soms een pakje van de gebuur is afgeleverd,.... paar rode vlekjes boven mijn lippen,... De aluin prikte wat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Bij een hittegolf moeten oude mannen zoals ik ben natuurlijk veel drinken, zich rustig houden en vooral koel zien te blijven. Eigenlijk zou Snuffie zich met deze zeep een maand moeten scheren in plaats van die laf gementholeerde Meissner Ik ben één jaar jonger als Hans, drink ook veel (water), zit geen moment stil en produceer meerdere liters zweet per dag Daartegenover staat dat ik dan ook toekom met de Meissner-Tremonia Mint Ice Menthol ipv de Queen Charlotte Iced Key Lime. Ik geef grif toe dat ik niet zo sterk ben in het weerstaan van martelingen als Hans @Arnout: Concentratie tijdens het scheren man! Als ik iedere keer dat de postbode aanbelt met een scheerpakje mezelf moest snijden schoot er niks meer over Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kingjack Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Timeless OC 0.95 Captain red Simpson tulip super badger Mama Bears iceberg ice Wars classic splash Zoals Harkos al had aangegeven doet een red mesje het voortreffelijk in de Timeless. Dit resulteerde dan ook in een zeer aangename hereniging. Glad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
roland Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 @arnout, heb je 'n luchthoorn aan de bel en telefoon gekoppeld ?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Nee een ouderwetse bel vastgebonden aan zijn hand met een trekkoord Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnout Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Ik heb al in de gaten dat ik me niet moet scheren als ik gestresseerd rondloop, maar dat scheren is net een zen moment, dan heb ik liever dat ze me met rust laten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loei Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Hoofd: Rockwell 6C plaat 4 Polsilver Super Iridium Nivea créme Jan Zoethout custom syntheet Stirling Island Man (badzeep) Thayers Unscented Floïd Suave Gezicht: Rockwell 6C plaat 5 Polsilver Super Iridium Jan Zoethout VS Silvertip Proraso groen Floïd Suave Weer een dubbele scheerbeurt, het hoofd is nu wel elke dag aan beurt. De verleiding van de heerlijke geur van het staaltje van het staaltje van Rolf (jaja) was teveel. En ondanks het geen scheerzeep maar badzeep is, heb ik het toch geprobeerd op het hoofd. Tevergeefs, want de heerlijke geur van deze zeep was tijdens de scheerbeurt niet waarneembaar. Ook verdwijnt het schuim ietsje sneller, maar er viel verder prima mee te scheren, viel me niet tegen. Al zou ik het niet weer doen of aanraden. Daarna het gezicht, plaat 5 maar eens getest met de Proraso. Weer die heerlijke silvertip gebruikt, wat een lekkere kwast is dat. De eerste gang verliep wat stroef, waarschijnlijk dor het nat maken van mijn gezicht i.c.m. zweten en een beetje dun schuim. De gangen daarna gingen beter door een droog gezicht in de zepen. Plaat 5 is ook nog zeer comfortabel maar voelbaar effectiever dan plaat 4, niet zo eer agressiever. Helaas wel te veel mijn best gedaan, want net als de eerste keer met plaat 1, beet de Floíd erg stevig na de scheerbeurt. Wel glad uiteraard. Voor zowel gezicht als hoofd is plaat 4 momenteel de favoriet. Op het hoofd evenaart dit de ATT M1 voor mij, het gezicht kon ik daar niet goed mee scheren dus daar wint de Rockwell het ook. DFS! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 (edited) Stirling executive man Overigens baal ik ook een klein beetje... Nu hebben ze bij Maggard ook de Wintergreen in het assortiment. (En enkele andere die me fijn kijken.,En ik had mezelf een tijdelijke zeepkoop stop opgelegd maar die gaat geen stand houden denk ik] Wat een stelletje kl**tz**ken daar bij Maggard zeg twee keer hierover contact met ze gehad en ze zouden ze echt niet op voorraad nemen en zie nu eens Nu heeft Rod van Stirling me wel gematst met alles maar toch dit voelt minder Edited June 19, 2017 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ator razor Posted June 19, 2017 Author Share Posted June 19, 2017 Carl Schlieper 15/16 Mooi mes Tony! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Dank je Gert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loei Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Scheerzeep staat te koop nu op Maggard. @Hans dat had ik ook.. dat gevoel. Oeh nice. Heeft er nog iemand het no-verzendkosten abbonement? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Hans dat had ik ook.. dat gevoel. Echter zie hoe het tij kan keren, kijk ik uit pure balorigheid naar Maggard om te constateren dat ik alle ertoe doende menthol Stirling zepen met de aankomende levering in mijn bezit zal hebben heb, zie ik me daar toch een (hopelijk) heerlijk grapefruit zeep met menthol die mijn gemoed weer zeer vrolijk stemt Dus voor de snelle beslissers zie waar ik sinds 5 minuten op zit te wachten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Scheerzeep staat te koop nu op Maggard. @Hans dat had ik ook.. dat gevoel. Oeh nice. Heeft er nog iemand het no-verzendkosten abbonement? Heee Loei de verzendkosten voor een zeep bij Maggard is $ 4,89 waar praten we over. Laat je het door iemand bestellen moet het nog in Nederland verzonden worden kost met Kiala € 3,95 en met Post.nl € 6,95 om nu voor hooguit € 0,80 deze omweg te nemen, gewoon bestellen dus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loei Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Oeh nice. Heeft er nog iemand het no-verzendkosten abbonement? Heee Loei de verzendkosten voor een zeep bij Maggard is $ 4,89 waar praten we over. Laat je het door iemand bestellen moet het nog in Nederland verzonden worden kost met Kiala € 3,95 en met Post.nl € 6,95 om nu voor hooguit € 0,80 deze omweg te nemen, gewoon bestellen dus Hans, mijn held en toekomstige broeder in scheer aankopen, bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loei Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Zelfs als je meerdere zepen neemt dan is het nog acceptabel de verzendkosten. Dus niet klikken bij 1 zeep en betalen maar neem je tijd.. wintergreen lijkt me ook wat voor jou Laurens. Of executive man..offf off. De Executive Man heb ik een sample van gehad, niet mijn ding. Net als Sharp Dressed Man volgens mij, was ik ook geen fan van. Ik zat zelf nog te denken aan Iced Pinapple. Kun je de Wintergreen omschrijven Rolf? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts