Jump to content

MdC Collector Series

wimbouman

Recommended Posts

Martin de Candre heeft ons verblijd met een nieuwe Collector Series.

Ik heb de Pink Shaving Soap op de kop getikt in een rozengeur, en de Citrus.

De vetyver was alweer op, binnen een paar uur :(

De Citrus:

The " Citrus " ... The unparalleled freshness of lemon, grapefruit, Bergamot ... What subtle notes, fragile, difficult to harmonize and fix for a perfumer when it works only with essential oils Rigorously natural. This is how Martin de Candre continues his journey by creating for you today a shaving soap called " Citrus "!

En de Pink:

Pink Shaving Soap

Always using the same manufacturing process, to obtain the same quality of soap paste, we have chosen to offer you these two new versions "Rose" and "Vétyver", inspired by the ideas and comments that you have been numerous To communicate to us.

We especially thank the boys who tried these soaps in preview. Here is what they say:

"A powerful smell from Rose but still natural!"

"There is a sensation of freshness which surprised me, which is unique ..."

"The perfume comes out, and made natural."

Perfume: Rose creation MdC, from a blend of natural essential oils exclusively.

"Availability: THERE WILL NOT BE ANY FOR EVERYONE"

Ik ben heel benieuwd!

Met dit soort prijzen mag het wel heel bijzonder zijn :D

:shock: Bijzonder? je beseft toch wel dat je nu een trapje daalt in Hans zijn achting, die besliste namelijk na één scheerbeurt dat die troep de deur uit moest! ;)

dit gezegd zijnde komt er waarschijnlijk een pakje deze richting uit maar Hans zal me dat niet kwalijk nemen gezien dit al een opstap is in vergelijking met de J zeep (in zijn ogen althans).

De Citrus omschrijving klinkt wel zeer aantrekkelijk.

Ik zou het absoluut niet als troep durven omschrijven Snuffie -hoewel in een baldadige bui mag ik me nogal eens provocerend uiten :lol: - echter de zeep vind ik te duur voor wat het biedt ondanks de kwaliteit dus ik vind het daarmee overgewaardeerd.

En je hebt diverse soorten zepen grof gesteld Italiaanse, Franse zoals MDC en LPL, Engelse en Amerikaanse. En het zal geen geheim zijn dat ik de laatste het meest waardeer, ach uekaz

Dat er zoveel honderden mensen rondlopen op de forums zonder enige vorm van smaak als het zeep betreft, ik zal ze je email adres eens doorsturen dan kan je ongezouten je mening spuwen over die Spaanse prutser :lol:;)

• 2 weeks later...
  • 1 year later...
Scoozy schreef 1 uur geleden:

Moet toegeven deze zeep is super, gisteren de Fougère & vetivér toe gekregen en wat een heerlijke geurtjes ! Heb me de 6 versies bij deze besteld en ontvangen :)

Leuk, ik krijg straks nog wat meer samples van MDC, waaronder de citrus. Hopelijk voldoet ie aan z'n omschrijving. Alhoewel ik de aanschafprijs voor een potje wel aanzienlijk vind in dit geval.

De lange gebruiksduur schijnt dan weer iets goed te maken...

• I like it 2

ph0real schreef 5 minuten geleden:

Leuk, ik krijg straks nog wat meer samples van MDC, waaronder de citrus. Hopelijk voldoet ie aan z'n omschrijving. Alhoewel ik de aanschafprijs voor een potje wel aanzienlijk vind in dit geval.

De lange gebruiksduur schijnt dan weer iets goed te maken...

Een pot van 200gr zou bij dagelijks scheerplezier 1 jaar meegaan volgens verschillende fora, dus ik heb momenteel voor 6 jaar zeep + de 50 andere zeepjes die ik nog heb kan ik gerust nog een paar jaar verder ;) 

• I like it 2

Scoozy schreef 30 minuten geleden:

Een pot van 200gr zou bij dagelijks scheerplezier 1 jaar meegaan volgens verschillende fora, dus ik heb momenteel voor 6 jaar zeep + de 50 andere zeepjes die ik nog heb kan ik gerust nog een paar jaar verder ;) 

Toen ik nog keurig met 1 zeepje schoor, deed k al een jaar met een potje Tabac. MDC gaat bij mij thuis nog wel langer mee denk ik.

Volgens mij ben je met 50 zeepjes wel gedekt tot aan de apocalyps :D

• I like it 1
  • Haha 1