DannyVG Posted June 7, 2017 Posted June 7, 2017 Bedankt voor het warme welkom. Ik ga er eens op letten of den bok nog bestaat, den bok die er regelmatig zat rondliep is alleszins verhuisd. Qua scheerzeep en borstels ben ik nog helemaal niet op de hoogte. Ik heb nog een hoop bussen staan, een stuk zeep uit china, heb al olijfolie en ballistol geprobeerd als pre shave, ,... Ik heb een chinees badger borsteltje dat vanalles kan zijn maar wel lekker zacht is en een omega varkens haar borsteltje Is er jabonman met kokosgeur? Ik stuur je deze avond wel per pb de email van eufros janbonman. Je kan altijd bij hem het lijstje van zepen opvragen
Hanskoning Posted June 7, 2017 Posted June 7, 2017 Hahahaha nu gaan we ook nog nieuwe leden verpesten het moet niet gekker worden Hoewel elke nieuwe zeep hierna zal een openbaring zijn, zelfs bijvoorbeeld een Col Conk
Arnout Posted June 10, 2017 Author Posted June 10, 2017 Hahahaha nu gaan we ook nog nieuwe leden verpesten het moet niet gekker worden Hoewel elke nieuwe zeep hierna zal een openbaring zijn, zelfs bijvoorbeeld een Col Conk Ik ga het risico nog niet nemen, eerst even de klassieke weg op, en ik heb 4 potten proraso voor een pot eufros, en kokos heeft ie niet meer op een dagje als vandaag, batida de coco of malibu in een verse ananas, parasolletje erop,....
Recommended Posts