onno Posted June 6, 2017 Share Posted June 6, 2017 Nu ik in de lunchpauze mij op de slaapkamer van het hotel verveel zie ik een potje body milk staan. Nu laat ik dat eigenlijk altijd staan maar vraag me af: Kan je body milk als after shave lotion gebruiken? Beide claimen vochtinbrengend te zijn. Voordat ik het op mijn bakkes smeer met risico van pukkels, blaasjes, etc etc Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted June 6, 2017 Share Posted June 6, 2017 Heb je nou niks voor ons over Onno? Gewoon testen! Voor de wetenschap! Link to comment Share on other sites More sharing options...
onno Posted June 6, 2017 Author Share Posted June 6, 2017 Nou .... shaving society als ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen is de gedachte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted June 6, 2017 Share Posted June 6, 2017 Mijn vriend Paul Kox in Breukelen gebruikt bij sommige klanten als pre-shave en als aftershave de hand & Body lotion van Mitchell's woolfat. Ook zelf een paar keer als pre-shave gebruikt maar dat is mij minder bevallen. Dus Onno het staat daar gratis te wezen en dat kan natuurlijk niet dus gebruiken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
onno Posted June 7, 2017 Author Share Posted June 7, 2017 De NH hotels body lotion werkt als after shave. Wel even wachten voor je de ontbijtzaal ingaat want het doet me herinneren aan babybillen zalf...... Bodymilk verzorgt eigenlijk goed en blijft tov echte after shave balm wat meer op de huid met een zweem van vettigheid. Ook dat is weg maar dan rond het middaguur. Eigenlijk wel een goed noodprodukt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted June 7, 2017 Share Posted June 7, 2017 Klinkt een beetje als Baume aftershave zoals je het omschrijft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
onno Posted June 7, 2017 Author Share Posted June 7, 2017 Klinkt een beetje als Baume aftershave zoals je het omschrijft. Dan heb ik net 30 euro verdiend Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted June 7, 2017 Share Posted June 7, 2017 Kijk tel uit je vette winst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoppel Posted June 8, 2017 Share Posted June 8, 2017 Kijk en elk hotel heeft een andere geur in de badkamer staan bij aankomst. Ik voorzie een nieuwe verzameling. Tijd voor een topic 'show je bodymilk'? Of hoeveel heb je er? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted June 9, 2017 Share Posted June 9, 2017 Nou ja zeg, het Holiday Inn hotel hier (Vilnius) heeft helemaal geen bodymilk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted June 9, 2017 Share Posted June 9, 2017 Ogenblikkelijk klagen bij de bedrijfsleiding. Tevens: je werkgever laten weten dat er toch een minimum aan basale levensbehoeften is die je in een hotel mag verwachten en dat je niet langer accepteert in hotels te worden weggepropt die niet aan die standaard voldoen. Gesteld dat je momenteel beroepshalve in dat hotel zit natuurlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted June 9, 2017 Share Posted June 9, 2017 Geen bodymilk aanwezig Ik zou direct de kamersleutel inleveren zijn ze nu helemaal van het padje af Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted June 11, 2017 Share Posted June 11, 2017 Geen bodymilk aanwezig Ik zou direct de kamersleutel inleveren zijn ze nu helemaal van het padje af Tja, op een bankje slapen is ook al wat Bij de volgende reservering zal ik het bij de opmerkingen vermelden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted June 12, 2017 Share Posted June 12, 2017 Principes Johan en die gaan altijd boven een tijdelijk dak boven je hoofd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted June 12, 2017 Share Posted June 12, 2017 Juist Rolf treffend en weer zeer raak vertaald en nog erger het blijkt dus dat voor dit hotel zich nog enig straatmeubilair in de vorm van een bankje bevond alwaar Johan alsnog van een gezonde nachtrust had kunnen genieten. Maar néé hoor uit eigenbelang in het hotel verblijven en dan hooguit bij vertrek een miezerig beduimeld klachten formuliertje pennen waarmee de dienstdoende manager hoogstens zijn open haard mee aansteekt. En stel nu dat Onno hier op korte termijn een bezoek aan dit hotel zou brengen dan vind hij dus geen body milk op het badkamer planchet en dit met dank aan Johan zullen we nu maar denken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
onno Posted June 12, 2017 Author Share Posted June 12, 2017 Voorlopig hoef ik niet naar Vilnius en .... heb het flesje bodymilk van NH Hotels meegenomen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 Terecht Onno laten ze daar eerst maar eens de noodzakelijke verzorgingsmiddelen in hun program gaan opnemen. Is dat laatste trouwens een vergrijp welke opgenomen is in het wetboek van strafrecht? Link to comment Share on other sites More sharing options...
onno Posted June 13, 2017 Author Share Posted June 13, 2017 Er blijft inderdaad altijd een gevoel van stelen bij, terwijl ik met eigen ogen heb gezien dat dat de hele collectie shower gel / shampoo/body lotion van de hotelkamer in een heel grote blauwe vuilniszak verdween. Eenmaal open gemaakt is het gerechtelijk ok Hans...Zo werkt het overigens ook in de reguliere winkels (weten een hoop mensen niet) Betekent dat je straffeloos de proefpot scheerzeep uit de winkel mee mag nemen? Wie het eerste in de scheerwinkel is.....! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 Je betaalt toch ook voor die flesjes als je een kamer boekt. Die dingen zijn echt niet gratis hoor, dus of je ze nou daar of thuis opmaakt, maakt niet uit. Kijk, een stapel handdoeken meenemen is een ander verhaal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
onno Posted June 13, 2017 Author Share Posted June 13, 2017 Dat weet mijn hoofd ook wel, maar de opvoeding geeft het gevoel..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 Ik ken het dilemma ja... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 Toch even nagedacht Onno, je hebt ze toch niet uit de minibar gehaald want dan moeten ze betaald worden hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted June 23, 2017 Share Posted June 23, 2017 Bij de Holiday Inn in Winchester hebben ze body milk. Ik heb het op mijn gezicht gesmeerd vanmorgen. Ze hadden het beter niet kunnen hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
onno Posted June 23, 2017 Author Share Posted June 23, 2017 Avond ervoor na sauna werkte wel voor me. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted June 24, 2017 Share Posted June 24, 2017 Bij de Holiday Inn in Winchester hebben ze body milk. Ik heb het op mijn gezicht gesmeerd vanmorgen. Ze hadden het beter niet kunnen hebben. Het spreekwoors is "beter iets als niets" maar dat gaat hier niet op zo begrijp ik dan maar terug naar Vulnius waar je dit probleem dus niet hebt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts