Jump to content

Iets oud van Gillette

Guest

Recommended Posts

Als je hier en daar word rond loopt vind je nog wel eens wat, deze keer iets van Gillette.

#!1RwmFKxQ!0l3BLQe0XMw_5hbzhDo8ajZwbFb7J74Lb_XIMJdI7JA

#!1dh3mLaY!jVflJnKS9aYU2yo8Nr-HbrTIfMDtDDH_xLCAdPW4A_8

#!ZAhzUKLA!Wc02ChXFGlyiR-GHjeqz7hfgW5n3-rRjkqYSEdk5FdE

En als je je dan ook eerst netjes voorstel in het daarvoor bedoelde topic, wordt je door iedereen hartelijk begroet.

edit: en waarom zo'n moeilijke omweg via de mega servers in NZ? voor een paar foto's?? :roll:

Dat voorstellen komt spoedig. Nu heb ik zelf weinig met de vondst, het zoeken is leuker dan het bezitten, en zoek ik er een huisvader voor. Ik ben nog al een onbekende met de prijzen van dit soort producten en weet de waarde niet, alleen wat ik voor betaald heb.

In ben zeker geen opkoper, die willen volgens mij winst maken, ik ben tevreden met de compensatie van de aanschafprijs. Ik wandel graag en bezoek graag van alles. Soms loop je gewoon iets tegen het lijf en denk laat ik het maar meenemen. Ik kon nog meer meenemen zoals openmessen maar die krijg ik niet echt soepel mee met handbagage.

@Webmaster Graag mijn account hier verwijderen. Het is duidelijk dat hier een vaste kern een nieuwe bezoeker niet welkom heet op een sportieve manier maar alleen zit te mekkeren over voorstellen. Ik schuif door naar een engelstalig forum waar de reacties wel over de inhoud gaan en niet over bijzaken. Sterkte met dit forum met het zo welkom heten van nieuwe bezoekers is dit forum gedoemd tot leegbloeden

Het is duidelijk dat hier een vaste kern een nieuwe bezoeker niet welkom heet op een sportieve manier maar alleen zit te mekkeren over voorstellen.

Als iemand zich voorstelt wordt hij meer dan sportief en hartelijk welkom geheten :D

Nou nou... Gedoemd tot leegbloeden valt wel mee denk ik zo... Ja de vaste kern is aanwezig maar die verwelkomen ieder nieuw lid met tromgeroffel en trompettergeschal was bij mij ook zo..! Voorstellen is wel zo netjes dat doe je overal als je ergens nieuw binnenwandelt lijkt mij.. Over de inhoud van dit forum ben ik ook zeer te spreken iedereen staat je bij met raad en daad en helpt je op weg in het natscheren wereldje tevens is er de kennis en kunde in huis om over alles te praten en meningen en ervaringen uit te wisselen..! Denk dat dit meer zegt over het forumlid UnShaven als over het forum zelf.. Laat ik het zo zeggen mijn weledele heren.. Ik ben u nochtans zeer dankbaar voor alle aangeboden hulp en raad en zal dan ook fanatiek lid blijven van dit respectabele clubje.. Ik heb gesproken, dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen aldus de rijdende rechter..

Gegroet Auke

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.