jos schenau Posted June 5, 2017 Posted June 5, 2017 In verband met het vinden van werk een tijdje minder tijd gehad om actief te zijn op het forum. Uiteraard wel iedere dag even gelezen.Maar nu mijn SOTD. Zoektocht dus om goede redenen gestaakt? Verstuurd vanaf mijn XT1562 met Tapatalk Beste loei Mijn zoekocht gestaakt? Integendeel.ik heb een verlanglijstje gemaakt en morgen ben ik een paar dagen vrij en dan wordt mijn verlanglijstje omgezet in bestellingen.
Jan Zoethout Posted June 5, 2017 Posted June 5, 2017 SOTD 20170605 Kwast: J&T® noten / Maggard syntheet 24 mm. Opschuimbakje: Epsilon. Scheercreme: Nivea Men. Krabber: Maggard Slant / MR14 greep. Mesje: Lord Super Stainless (3). After shave: Arko Men Cool after shave creme.
Loei Posted June 5, 2017 Posted June 5, 2017 In verband met het vinden van werk een tijdje minder tijd gehad om actief te zijn op het forum. Uiteraard wel iedere dag even gelezen.Maar nu mijn SOTD. Zoektocht dus om goede redenen gestaakt? Verstuurd vanaf mijn XT1562 met Tapatalk Beste loei Mijn zoekocht gestaakt? Integendeel.ik heb een verlanglijstje gemaakt en morgen ben ik een paar dagen vrij en dan wordt mijn verlanglijstje omgezet in bestellingen. Ik bedoelde de zoektocht naar een baan. Verstuurd vanaf mijn XT1562 met Tapatalk
Recommended Posts