Johan Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Gisteren heb ik mijn laatste scheerstaaf van De Vergulde Hand opgebruikt. Ik heb mezelf voorgenomen om nu eerst maar eens wat van mijn andere zepen echt te gebruiken. Benieuwd hoe lang ik het volhoud zonder mijn favoriete zeep Vanochtend heb ik me in ieder geval geschoren met Palmolive zeep (maar ik vind de creme lekkerder). Link to comment Share on other sites More sharing options...
wimbouman Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Al Arko in de pijplijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted September 11, 2013 Author Share Posted September 11, 2013 Nee, Ik heb nu verschillende cremes, en daarnaast de volgende zepen: - Palmolive scheerstaaf (goed, maar niet zo goed als DVH) - GFT Coconut (ik ben er niet kapot van) - LaToja scheerstaaf (nog niet eens gebruikt) Er valt dus nog veel te ontdekken De conclusie kan over een poosje ook gewoon zijn dat ik een "De Vergulde Hand huid" heb (of dat ik inderdaad iets veel beters heb gevonden) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 De La Toja stick is zeker een aanrader. Ik vind het verschil met Vergulde Hand behoorlijk groot, in het voordeel van La Toja in mijn geval. De subtiele geur spreekt mij ook veel meer aan de Vergulde Hand of Palmolive. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 VGH heeft meer fans. Zelf kan ik er alleen een zeepgeur mee associeren. Niks verkeerds, maar ook niks wat het onderscheidt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoubleB Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Zeg, Johan, ook al de andere geur van De Vergulde Hand geprobeerd? De Fris? Link to comment Share on other sites More sharing options...
michigalex Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Ik vind de fris een erg fijne geur, en opschuimen gaat super!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts