brord Posted May 24, 2017 Posted May 24, 2017 Vanmorgen is mijn Muhle R89 grande overleden. Schroefdraad van de kop is in het handvat blijven zitten. Mooie reden om een nieuwe te kopen. Alleen weet ik niet welke. Ik vond het fijn dat deze lekker groot handvat had. Qua scheren ging het altijd wel prima. Af en toe wel een krasje maar dat was dan meer mijn ongeduld. Wie kan me wat advies geven? Ik wil wel weer een safety razor. Ik heb er soms de tijd niet echt voor om me te scheren. liefste ergens waar ze voorraad hebben liggen want ik heb nu niks meer.
Snuff Posted May 24, 2017 Posted May 24, 2017 Ik heb er soms de tijd niet echt voor om me te scheren. zijn al goede suggesties gegeven maar de tijd niet om te scheren? Dat is met een krabber 5 minuutjes, wat moet jij een druk leven hebben Succes met de nieuwe!
brord Posted May 24, 2017 Author Posted May 24, 2017 (edited) Merkur 39c. +1 waarom juist deze? Ik zie net dat deze een "gedraaide" kop heeft. Ik ben bang dat ik straks met een gezicht vol schrammen loop. In hoeverre heeft dat invloed op de manier van scheren? Edited May 24, 2017 by Guest
brord Posted May 24, 2017 Author Posted May 24, 2017 Ik heb er soms de tijd niet echt voor om me te scheren. zijn al goede suggesties gegeven maar de tijd niet om te scheren? Dat is met een krabber 5 minuutjes, wat moet jij een druk leven hebben Succes met de nieuwe! 's morgens met kinderen is het al hectisch genoeg en 's avonds scheren vind ik niet fijn vandaar
Kamp Posted May 24, 2017 Posted May 24, 2017 Merkur 39c. +1 waarom juist deze? is een slant en heeft een lang(er) handvat dan de 37c als je een gewone wil is een G&F ook zeer goed Succes met je keuze
efsk Posted May 24, 2017 Posted May 24, 2017 Het mooie van een slant is dat je deze op dezelfe manier gebruikt als een gewone krabber, maar dat deze soms effectiever kan zijn. De 39c is wel effectiever. Bovendien heeft de 39c een langer handvat en is de krabber wat zwaarder. Het risico op een hoofd vol krassen is met de 39c niet groter dan met een gewone krabber.
Nienke Posted May 24, 2017 Posted May 24, 2017 de 38C is het zelfde qua gewicht en lengte met een rechte kop
brord Posted May 24, 2017 Author Posted May 24, 2017 Het mooie van een slant is dat je deze op dezelfe manier gebruikt als een gewone krabber, maar dat deze soms effectiever kan zijn. De 39c is wel effectiever. Bovendien heeft de 39c een langer handvat en is de krabber wat zwaarder.Het risico op een hoofd vol krassen is met de 39c niet groter dan met een gewone krabber. bedankt voor de info. keuze is gemaakt. Het wordt de 39c. Ik laat jullie mijn bevindingen weten
Harkos Posted May 24, 2017 Posted May 24, 2017 Juiste keus, die 39c is zo effectief, dat je zeker 30 seconden inloopt op je snelste tijd. Dat zonder enige schade, als je de juiste hoek te pakken hebt. Een van mijn favoriete krabbers!
Johan Posted May 26, 2017 Posted May 26, 2017 Fatip open kam, met een houten handvat. Edit: ik zie dat je je keuze al gemaakt hebt
Harkos Posted May 26, 2017 Posted May 26, 2017 Fatip open kam, met een houten handvat. Edit: ik zie dat je je keuze al gemaakt hebt Maar wel een goed alternatief!
brord Posted May 31, 2017 Author Posted May 31, 2017 Ik heb me net voor de eerste keer geschoren met de 39c en voor mijn doen een flinke baard staan. Wat een toppertje zeg!! Gleed als een mes door de warme boter. Echt heerlijk!!!
brord Posted June 1, 2017 Author Posted June 1, 2017 We raden je toch geen onzin aan bord Nee ik had het inderdaad kunnen weten Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Marcel Posted August 3, 2017 Posted August 3, 2017 Even een schopje: is er al overwogen om garantie te claimen bij Muhle zelf? Of heeft de krabber een flinke klapper gemaakt waardoor de schroefdraad in de kop is blijven zitten?
Recommended Posts