jwderks Posted September 11, 2013 Posted September 11, 2013 Gisteren mijn bestelling ontvangen zat goed verpakt in een doos met genoeg vul materiaal. Als verrassing ook nog wat samples SuperMax mesje een Arko scheerzeep en klein verpakking EJ scheercrème en Ik heb EJ best badger in een kom met warm water laten weken en ben me gaan douchen. Na het douchen heb ik mijn gezicht weer vochtig gemaakt en de EJ pre shave aangebracht. Heeft een lichte menthol geur en voelt heerlijk aan op de huid. Daarna de met de badger en EJ scheerzeep Sandalwood aan de gang. Vond voor de eerste keer dat ik al redelijk schuim kon maken. De DE89L voorzien van een Astra Superior mesje en begonnen met scheren. Voelde goed en het viel me tegen, alleen de bovenlip was wat proberen. Gezicht afgespoeld en een tweede pass gedaan. Geen wondjes of irritaties Mijn gezicht gespoeld met koud water en als finishing touch EJ aftershave lotion. Ruikt lekker en mijn gezicht voelt heerlijk glad aan. Het is me voor de eerste keer niet tegen gevallen. Denk dat het op sommige stukjes nog wat gladder kan, bovenlip en kin, maar dat zal waarschijnlijk wel beter gaan als mijn techniek ook beter wordt. Had hier al op het forum gelezen dat, dat de wat lastiger plekjes zijn. Ben blij met mijn nieuwe spullen en ik denk dat mijn collectie snel groter gaat worden met verschillende producten van verschillende merken. Krijg het idee dat het een beetje verslavend werkt. Zal vast wat ruimte gaan maken zodat ik alles mooi kan uitstallen in de badkamer. Denk dat ik er wel aan kan wennen zo'n heerlijk verwen en rust moment in de morgen.
DoubleB Posted September 11, 2013 Posted September 11, 2013 Klinkt goed! Zo te lezen ben je gelijk al verkocht =) Dat gladde gezicht komt vanzelf, zodra je de techniek inderdaad goed in de vingers hebt.
Snuff Posted September 11, 2013 Posted September 11, 2013 Krijg het idee dat het een beetje verslavend werkt. Zal vast wat ruimte gaan maken zodat ik alles mooi kan uitstallen in de badkamer. Hoe kom je daar nu bij? Je zal zien dat het steeds beter zal gaan naarmate je het materiaal vaker gebruikt. Veel plezier ermee!
iwan073 Posted September 11, 2013 Posted September 11, 2013 Leuk dat het je goed bevalt! Het werkt inderdaad verslavend
talibeard Posted September 11, 2013 Posted September 11, 2013 Klinkt goed voor een eerste keer! Wat extra ruimte maken in de badkamer is een leuk begin ( ) maar voor je het weet heb je gewoon een eigen kast(je) nodig hoor. Bovendien kun je scheermesjes beter niet in een vochtige ruimte bewaren! Vrijwel alle mesjes zijn weliswaar van RVS maar ook dat is niet corrosie vrij op den duur.
karaqz Posted September 11, 2013 Posted September 11, 2013 Je hebt er een verslaving bij lijkt het. Leuk dat het de eerste keer meteen zo goed ging
jwderks Posted September 12, 2013 Author Posted September 12, 2013 Ik heb de mesjes al uit de badkamer gehaald. Bedankt voor de tip Talibeard Vandaag het zelfde ritueel aangehouden wat een feestje om je 's morgens zo te kunnen scheren zonder irritatie
marzman Posted September 12, 2013 Posted September 12, 2013 Mesjes bewaar ik inderdaad ook niet in de badkamer. Zeker als je een bulkverpakking hebt gaan ze zo lang mee dat je ze niet op een vochtige plek wilt hebben. Mooi dat het je zo goed bevalt, die EJ is ook een hele fijne krabber natuurlijk (heb zelf de Barley-uitvoering)
Nix13 Posted September 12, 2013 Posted September 12, 2013 Lekker genieten van het scheren is altijd goed. En zo verslavend is het nou ook weer niet dat je veel ruimte moet maken
marzman Posted September 12, 2013 Posted September 12, 2013 Lekker genieten van het scheren is altijd goed. En zo verslavend is het nou ook weer niet dat je veel ruimte moet maken Nou ja, ik houdt het heel bescheiden en heb toch twee plankjes in gebruik voor al mijn spulletjes. Mijn Fusion lag gewoon in een bak tussen de tandenborstels en andere troep in de badkamer
vandelaak Posted September 17, 2013 Posted September 17, 2013 Ik heb er ook zo eentje. Super ding. Mooi chroom. Je moet gewoon eventjes oefenen om de juiste hoek te pakken te krijgen, en dan scheert het prima. Ik heb 100 Derby mesjes kunnen bestellen via Ebay direct uit Turkije. (waar die mesjes worden gemaakt) Zoek maar op Ebay, is niet duur. Iets van 10 euro ofzo.
jwderks Posted September 17, 2013 Author Posted September 17, 2013 Ik scheer nu een week met de DE89L en het resultaat wordt steeds beter Super glad en geen irritaties. Ik heb de Derby mesjes nog niet geprobeerd, scheer me nu met Astra mesjes. Ik ga de Derby zeker proberen om deze te vergelijken met de Astra mesjes, voordat ik 100 mesjes ga bestellen.
Recommended Posts