efsk Posted May 17, 2017 Share Posted May 17, 2017 Heren Mayur, ons welbekend va de 3d-geprinte krabbers en het greepjes experiment met Jan Zoethout, heeft een nieuwe krabber ontworpen. Het ding komt ook uit de 3D-printer, heeft wat meer ijzerwaar nodig, maar na assemblage heb je wel een traploos instelbare krabber waar bovendien nagedacht is over het grote bezwaar van eerdere krabbers: hoe schroef je de bovenplaat vast. Leuke video , verder zoeken op naam op shapeways.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted May 18, 2017 Share Posted May 18, 2017 Dank voor de link. Link to comment Share on other sites More sharing options...
roland Posted May 18, 2017 Share Posted May 18, 2017 Leuk filmpje om te zien, maar wat 'n lelijk ding!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted May 18, 2017 Share Posted May 18, 2017 Leuk om éénmalig te zien maar gelet op uiterlijk en plastiek niet mijn ding. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted May 18, 2017 Share Posted May 18, 2017 Niets in of aan mij begint te jeuken. Leuk projekt, maar niet mijn ding. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted May 18, 2017 Author Share Posted May 18, 2017 Jij bent gewoon shagrijnig omdat je je kut geschoren hebt vanmorgen. Maar nee, gekheid etc, ik ben geintrigeerd omdat dit ontwerp excat laat zien hoe een adjustable werkt, en in die zin is het een interessante krabber. Maar kolere is het een lelijkert ik zal m s mailen, vragen of hij hier een slant van kan maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted May 18, 2017 Share Posted May 18, 2017 ik zal m s mailen, vragen of hij hier een slant van kan maken Kijk dan wordt mijn nieuwsgierigheid ook weer geprikkeld. Overigens was het inderdaad echt niet best vanmorgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joris Posted May 18, 2017 Share Posted May 18, 2017 Jij bent gewoon shagrijnig omdat je je kut geschoren hebt vanmorgen. Heeft hij er een dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KugelFanger Posted May 19, 2017 Share Posted May 19, 2017 Ik zag hem ook staan, ik ga hem binnenkort ook bestellen. Ik ga de maker ook direct vragen of hij een slant versie kan realiseren Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted May 19, 2017 Share Posted May 19, 2017 Jij bent gewoon shagrijnig omdat je je kut geschoren hebt vanmorgen. Heeft hij er een dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted May 19, 2017 Share Posted May 19, 2017 Het kwartje valt nu pas bij mij, maar hij is dus heel gevat Joris Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts