Tony Posted May 17, 2017 Posted May 17, 2017 (edited) Gevonden op het SRP forum Edited May 17, 2017 by Guest
Snuff Posted May 17, 2017 Posted May 17, 2017 Toch best knap om zoiets in elkaar te steken, maar dan kan iedereen messen slijpen en dat willen we natuurlijk niet Dan is de magie weg.
efsk Posted May 17, 2017 Posted May 17, 2017 Wat ik wel mis is de automagische steenwisselaar voor als je een grit omhoog moet, alsook de automatische water- danwel oliespritzer.
HiFuMi Posted May 18, 2017 Posted May 18, 2017 Grappig ding.. zo kan je er wel een dozijn slijpen zonder kramp..ondertussen een lekker drankje drinkende wat je zegt Rolf ik heb meestal na1 , hooguit 2 messen zoveel inspanning geleverd dat ik blij ben dat ik kan stoppen maar ik verkramp als beginnend slijper nog te veel natuurlijk bang om over de rand te gaan
Snuff Posted May 18, 2017 Posted May 18, 2017 leren slijpen is al net als leren scheren, in het begin voelt het eng aan en na een tijdje doe je het zonder erbij na te denken.
Recommended Posts