Nienke Posted May 6, 2017 Share Posted May 6, 2017 Deze Laurel was toch weer anders als haar twee zusjes. Dus mocht ze er ook bij. Ik was het niet van plan. Maar stiekem begint dit toch op een "mini" verzameling te lijken Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted May 6, 2017 Share Posted May 6, 2017 Leuk! Kan ik je nog aanraden de Myatt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted May 6, 2017 Share Posted May 6, 2017 Elke verzameling begint eerst met een paar en dan krijg je de geest Heel leuk om te zien Nienke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienke Posted May 6, 2017 Author Share Posted May 6, 2017 ik ben bang van wel. Net al marktplaats en ebay aflopen struinen. Heb wel door dat er nog veeeeeeel meer bij kan komen haha Dank je efsk. Ik ga hem/haar is opzoeken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienke Posted May 6, 2017 Author Share Posted May 6, 2017 ik ben bang van wel. Net al marktplaats en ebay aflopen struinen. Heb wel door dat er nog veeeeeeel meer bij kan komen haha Dank je efsk. Ik ga hem/haar is opzoeken Wacht die stond ook in het topic voor vrouwen . Dat is idd ook een mooitje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted May 7, 2017 Share Posted May 7, 2017 Ai microbe toegeslagen, Richard achterna? Mooi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienke Posted May 7, 2017 Author Share Posted May 7, 2017 Ai microbe toegeslagen, Richard achterna? Mooi! Haha. Ik was van plan het iets rustiger aan te doen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted May 7, 2017 Share Posted May 7, 2017 Goh plannen en zie dan mijn onderschrift bij de post Ook ooit lang geleden het plan gehad om de scheerhobby en bijvoorbeeld het aantal zepen/cremes beheersbaar te houden Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted May 7, 2017 Share Posted May 7, 2017 Volgens mij slaag je daar uitstekend in Hans. Maar dat is natuurlijk ook iet zo vreemd, met zo'n ijzeren discipline. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienke Posted May 7, 2017 Author Share Posted May 7, 2017 Gelukkig houd ik ook van dingen die een leuk prijsje hebben. Dus dat weerhoud me er van om niet gelijk alles wat ik zie te kopen . De 2de Laurel in blikken doosje heb ik ook meer als een half jaar na de ander aan geschaft. De kunststoffen onder plaat brak na het open en dicht draaien. De tweede zat in een heel versleten doosje, maar had een metalen onder plaat. Dus ja..... En nu zat er ook weer een paar maanden tussen. Ik zie wel wat er op mijn pad komt. In de tussentijd kan ik natuurlijk wel een wensenlijstje gaan opstellen en uitzoeken wat er zo'n beetje te krijgen is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts