KugelFanger Posted May 2, 2017 Posted May 2, 2017 Omdat er erg slecht aan acryl te komen is vanuit het buiteland heb ik besloten helemaal anders te gaan doen. ik ga mijn eigen blanks gieten. hier het resultaat. De foto's zijn wat wazig omdat mijn Camera niet goed wil scherpstellen i.v.m. het glimmen van de kwast. De kwast is beter gelukt dan ik had gehoopt, het is echt net glas wat je vast hebt. maar hier de foto's, in het echt is ie nog mooier (al zeg ik het zelf) ik ga kijken of ik betere foto's kan maken met mijn spiegelreflex
ChrisVanMeer Posted May 2, 2017 Posted May 2, 2017 Mooi hoor! Ik zie in de toekomst nog wel een mooie acryl J&T voor me in het verschiet Eerst de "Zwarte Wolf" in afwachting.
rare kwast Posted May 2, 2017 Posted May 2, 2017 Echt iets helemaal zelf maken, geeft bij mij een zeer goed gevoel en nog prettiger dan dat je kant en klare producten gaat bewerken (tenzij het mooi hout is natuurlijk). Ik denk dat dat bij jou niet anders zal zijn! Ziet er mooi uit!
KugelFanger Posted May 2, 2017 Author Posted May 2, 2017 Mooi hoor! Ik zie in de toekomst nog wel een mooie acryl J&T voor me in het verschiet Eerst de "Zwarte Wolf" in afwachting. ik heb de wolf ook voorbij zien komen die ziet er ook mooi uit
KugelFanger Posted May 2, 2017 Author Posted May 2, 2017 Echt iets helemaal zelf maken, geeft bij mij een zeer goed gevoel en nog prettiger dan dat je kant en klare producten gaat bewerken (tenzij het mooi hout is natuurlijk).Ik denk dat dat bij jou niet anders zal zijn! Ziet er mooi uit! Dankjewel. En inderdaad iets zelf maken is een erg leuk process, soms frustrerend maar des te leuker als het dan ook lukt. van hout kwasten maken is natuurlijk ook mooi omdat je van een vierkant blok iets maakt. maar inderdaad bij mij werkt het het zelfde als bij jou (ik met kwasten jij met messen)
Nienke Posted May 2, 2017 Posted May 2, 2017 Hele gave kwast. Erg benieuwt naar de toekomstige kunstwerkjes! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hanskoning Posted May 3, 2017 Posted May 3, 2017 Heel fraai om te zien Teun. Voortbordurend op ons gesprek van afgelopen zondag is dit materiaal lichter van gewicht dan hout?
Snowmiss Posted May 3, 2017 Posted May 3, 2017 ik ga mijn eigen blanks gieten. hier het resultaat. Dus eerst een bakje gevuld, en dat dan weer op de draaibank? Foto's zijn welkom Mooi resultaat overigens
KugelFanger Posted May 3, 2017 Author Posted May 3, 2017 Heel fraai om te zien Teun. Voortbordurend op ons gesprek van afgelopen zondag is dit materiaal lichter van gewicht dan hout? Nee deze kwasten zijn zwaarder dan hout (als je de exact zelfde kwast zou maken) ik ga mijn eigen blanks gieten. hier het resultaat. Dus eerst een bakje gevuld, en dat dan weer op de draaibank? Foto's zijn welkom Mooi resultaat overigens Ik zal mijn volgende kwast meer fotograveren
Recommended Posts