Hharry Posted May 1, 2017 Posted May 1, 2017 Ik ben Daniël Loorbach, woonachtig in Leeuwarden maar ben origine een Hagenees. Online vertoef ik meestal op Facebook Nat scheren Nederland België en sommige Britse fora. Mijn collectie scheerbenodigheden zijn op dit moment qua krabbers de Progress en mijn absolute favoriet en aanrader de Rockwell 6s. Ik heb ruim 15 zeepjes waarvan TFS, de LE mijn favoriete is, een handjevol crèmes waarvan ik de Atkinson en Truefitt and Hill Indian lime lekker vind. Qua mesjes is KAI natuurlijk God maar daar heb ik er slechts 5 van. Rapira Platinum lux en Personna lab Blue.. Kwasten de Simpson Colonel XL2 en een Stirling (Kong?) syntheet. Mijn wensen zijn de Rockwell model T en/of de Timeless. Waarschijnlijk nog eens een grotere das qua kwast, iets Chubby-achtig. Misschien ooit een open mes proberen? Maar eerst maar weer een baan vinden! Mijn onhebbelijkheden zijn dat ik veel vraag, veel flauwe grappen maak maar daar staat weer tegenover dat ik grappen maak en veel te weten kom. Met vriendelijke groet Daniël
Nienke Posted May 1, 2017 Posted May 1, 2017 Van harte welkom op het forum. Veel scheer, lees en schrijf plezier! En een beetje onzin mag altijd Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Snuff Posted May 2, 2017 Posted May 2, 2017 Welkom op het forum, we kijken uit naar je actieve deelname!
mhharsta Posted May 2, 2017 Posted May 2, 2017 Welkom Daniel, veel plezier gewenst hier op het forum, en succes met je zoektocht naar een nieuwe baan!
onno Posted May 2, 2017 Posted May 2, 2017 Hoi Daniel, Veel succes met baan vinden en tot die tijd: uitgebreid aandacht bij het scheerritueel. Die Facebook groep had ik me eergisteren ook voor aangemeld maar blijk er vandaag geen toegang meer toe te hebben.... En welkom!
Kamp Posted May 2, 2017 Posted May 2, 2017 Hoi Daniel, Veel succes met baan vinden en tot die tijd: uitgebreid aandacht bij het scheerritueel. Die Facebook groep had ik me eergisteren ook voor aangemeld maar blijk er vandaag geen toegang meer toe te hebben.... En welkom! Onno even een pm naar Teun (Keugelfanger) sturen die is moderator daar, kan je waarschijnlijk wel weer toevoegen.
Recommended Posts