Snuff Posted April 30, 2017 Share Posted April 30, 2017 Blijkbaar is dit een mijlpaal volgens sommige mensen. Ik wil van de gelegenheid gebruik maken om jullie even hierop attent te maken. Er zijn namelijk zoveel mensen die als je ze bekijkt altijd een gezicht opzetten die zoveel ontevredenheid uitstraalt dat je haast denkt of hun laatste moment is aangebroken. Tover eens een smile op je gezicht tijdens je dagelijkse leven, weinigen van ons hebben ooit al echte ellende meegemaakt https://www.facebook.com/brightvibes/videos/700111726842136/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted April 30, 2017 Share Posted April 30, 2017 Gefeliciteerd, Ron! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted April 30, 2017 Share Posted April 30, 2017 Heee Snuffie met die lelijke vent is toch je 10.000 ste? Maar vooruit dit is een mooie boodschap die ik zeer waardeer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted April 30, 2017 Share Posted April 30, 2017 Nu zit ik me al dagen te verheugen op het moment dat de teller terugdraait naar 1 en ik zeggen kan "Snuff, we stellen het op prijs als je je even voorsteld in het welkomstforum." Maar nee, het ding telt gewoon door. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted April 30, 2017 Share Posted April 30, 2017 Hoewel Snuffie is zo afgevallen dat wij hem niet meer herkennen dus een nieuwe voorstelronde met foto is niet zo' n gekke gedachte Richard Link to comment Share on other sites More sharing options...
onno Posted April 30, 2017 Share Posted April 30, 2017 Het is zeker een mijlpaal Ron. 10.000 berichten ...... Sinds je aanmelding bij SS zijn dat bijna 7,5 berichten per dag. Heb je er RSI overgehouden? Slapeloze nachten van teveel blauw licht van beeldscherm voor het slapen gaan? Op naar de 25.000. In dit tempo te bereiken in najaar 2022 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienke Posted April 30, 2017 Share Posted April 30, 2017 Van harte gefeliciteerd! Wanneer kunnen we taart komen eten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PI56 Posted May 1, 2017 Share Posted May 1, 2017 Goed bezig Ron. Mannen zoals jij maken dat ik iedere dag wat te lezen heb Van harte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted May 1, 2017 Author Share Posted May 1, 2017 Dank voor de felicitaties (al ontgaat me eigenlijk waarom dit speciaal is ) Nu zit ik me al dagen te verheugen op het moment dat de teller terugdraait naar 1 en ik zeggen kan "Snuff, we stellen het op prijs als je je even voorsteld in het welkomstforum." Maar nee, het ding telt gewoon door. Eigenlijk zou het wel zo moeten, om ons nederig te houden en even te herbronnen Hoewel Snuffie is zo afgevallen dat wij hem niet meer herkennen dus een nieuwe voorstelronde met foto is niet zo' n gekke gedachte Richard Wie weet, wie weet, ooit ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted May 1, 2017 Share Posted May 1, 2017 Dank voor de felicitaties (al ontgaat me eigenlijk waarom dit speciaal is Niet te bescheiden mijn Belgische vriend, van die 10.000 waren er wel 357 leeswaardig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienke Posted May 1, 2017 Share Posted May 1, 2017 Dank voor de felicitaties (al ontgaat me eigenlijk waarom dit speciaal is Niet te bescheiden mijn Belgische vriend, van die 10.000 waren er wel 357 leeswaardig Ik denk nu komt er net zo'n mooie speech als gister. Maar helaas..... . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted May 1, 2017 Author Share Posted May 1, 2017 Vertel, vertel .....! Iets over ijzeren wil en kwaliteitszepen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienke Posted May 1, 2017 Share Posted May 1, 2017 Het slot hield in dat al mijn zepen toch niet verkoopbaar meer waren nu iedereen er in had gezeten. Dus wat moet je er dan mee volgens de koning?..... Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted May 1, 2017 Share Posted May 1, 2017 Eeeeeeh aan mij opsturen is dat nu geen mooi idee en natuurlijk een paar naar mijn Belgische vriend heeft hij ook eindelijk weer goede......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted May 1, 2017 Author Share Posted May 1, 2017 Het slot hield in dat al mijn zepen toch niet verkoopbaar meer waren nu iedereen er in had gezeten. Dus wat moet je er dan mee volgens de koning?..... Ja dat flikte hij bij mij thuis ook, overal met zijn vingers in duwen en roeren en dan als goede ziel opperen wellicht kan ik je er maar beter van verlossen Daarom ben ik overgestapt op Jabonman zepen, die zijn tenminste veilig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted May 1, 2017 Share Posted May 1, 2017 Veilig, ook niet voor jouw huid hoor gelet op de ranzigheid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted May 1, 2017 Share Posted May 1, 2017 Van harte Ron! Ik snap goed dat Hans wat jaloers wordt dat jij 357 lezenswaardige berichten hebt weten te schrijven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted May 1, 2017 Share Posted May 1, 2017 Bedankt voor al die berichten Ron. Ik heb daardoor al veel interessante en nuttige informatie gekregen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted May 1, 2017 Author Share Posted May 1, 2017 Wat houden we toch allemaal van elkaar hé Enfin de lol is bijna weer ten einde morgen is het weer er tegen aan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted May 1, 2017 Share Posted May 1, 2017 Tjonge Ron, jij was altijd maar verwonderd over mijn aantal berichten op de teller. Maar je hebt me nu toch flink ingehaald. Gefeliciteerd pispaalbroeder! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted May 2, 2017 Author Share Posted May 2, 2017 Dat komt alleen maar omdat jij slechts een tiende van de berichten post vergeleken met vroeger Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted May 2, 2017 Share Posted May 2, 2017 Van harte Ron! Ik snap goed dat Hans wat jaloers wordt dat jij 357 lezenswaardige berichten hebt weten te schrijven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted May 2, 2017 Share Posted May 2, 2017 Wat is hier leuk aan Richard Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyVG Posted May 2, 2017 Share Posted May 2, 2017 Van harte gefeliciteerd scheervriend en janbongenoot Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted May 2, 2017 Share Posted May 2, 2017 Genoot van genieten? dat lijkt me heel sterk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts