Jump to content

10K berichten

Snuff

Recommended Posts

Blijkbaar is dit een mijlpaal volgens sommige mensen. Ik wil van de gelegenheid gebruik maken om jullie even hierop attent te maken. Er zijn namelijk zoveel mensen die als je ze bekijkt altijd een gezicht opzetten die zoveel ontevredenheid uitstraalt dat je haast denkt of hun laatste moment is aangebroken. Tover eens een smile op je gezicht tijdens je dagelijkse leven, weinigen van ons hebben ooit al echte ellende meegemaakt

https://www.facebook.com/brightvibes/videos/700111726842136/

Nu zit ik me al dagen te verheugen op het moment dat de teller terugdraait naar 1 en ik zeggen kan "Snuff, we stellen het op prijs als je je even voorsteld in het welkomstforum." Maar nee, het ding telt gewoon door.

Het is zeker een mijlpaal Ron. 10.000 berichten ...... Sinds je aanmelding bij SS zijn dat bijna 7,5 berichten per dag.

Heb je er RSI overgehouden?

Slapeloze nachten van teveel blauw licht van beeldscherm voor het slapen gaan?

Op naar de 25.000. In dit tempo te bereiken in najaar 2022 :?

Dank voor de felicitaties (al ontgaat me eigenlijk waarom dit speciaal is :? )

Nu zit ik me al dagen te verheugen op het moment dat de teller terugdraait naar 1 en ik zeggen kan "Snuff, we stellen het op prijs als je je even voorsteld in het welkomstforum." Maar nee, het ding telt gewoon door.

Eigenlijk zou het wel zo moeten, om ons nederig te houden en even te herbronnen :ugeek:

Hoewel Snuffie is zo afgevallen dat wij hem niet meer herkennen dus een nieuwe voorstelronde met foto is niet zo' n gekke gedachte Richard :ugeek:

Wie weet, wie weet, ooit ..... :mrgreen:

Dank voor de felicitaties (al ontgaat me eigenlijk waarom dit speciaal is :mrgreen:

Niet te bescheiden mijn Belgische vriend, van die 10.000 waren er wel 357 leeswaardig :mrgreen::lol::lol:

Ik denk nu komt er net zo'n mooie speech als gister. Maar helaas..... ;-).

Het slot hield in dat al mijn zepen toch niet verkoopbaar meer waren nu iedereen er in had gezeten. Dus wat moet je er dan mee volgens de koning?..... ;)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Het slot hield in dat al mijn zepen toch niet verkoopbaar meer waren nu iedereen er in had gezeten. Dus wat moet je er dan mee volgens de koning?..... ;)

Ja dat flikte hij bij mij thuis ook, overal met zijn vingers in duwen en roeren en dan als goede ziel opperen wellicht kan ik je er maar beter van verlossen :lol:;) Daarom ben ik overgestapt op Jabonman zepen, die zijn tenminste veilig :mrgreen: