Pimdehaan Posted April 17, 2017 Posted April 17, 2017 Hallo ik ben Pim, 34 jaar uit Alkmaar. Ben net 2 weken geleden begonnen te scheren met een safety razor. Heb deze set om te mee beginnen aangeschaft. Merkur 23c en Mondial silfertip fiber kwast. Ben nog verschillende mesjes aan het testen. Begonnen met de Derby extra had gelezen dat dit een goede is voor beginners. Heb een gevoelige huid en ben helaas ook allergisch voor parfum/geuren dus moet zo goed als geurvrij scheren. Ook ben ik nog scheerzepen en cremes aan het proberen, om toch te kunnen varieren ondanks me allergien. De Taylor of Bond street Organic is in ieder geval goed bevonden. Hoop van dit forum nog een hoop te leren.
AukeH Posted April 17, 2017 Posted April 17, 2017 Welkom Pim..! Veel lees en schrijfplezier op het forum..
Hanskoning Posted April 17, 2017 Posted April 17, 2017 Welkom Pim op het forum. Bij de weg dat van die Derby had je toch niet hier gelezen hoop ik ?? Ditect wegdoen en een fatsoenlijk mesje plaatsen.
Harkos Posted April 17, 2017 Posted April 17, 2017 Welkom, en niks mis met Derby hoor. Je kan er prima verf mee krabben. Half Turkije scheert zich er mee. Ik ook soms, maar alleen om te ijken wat de onderkant van mijn scala is. Succes met de zoektocht.
Snuff Posted April 17, 2017 Posted April 17, 2017 Begonnen met de Derby extra had gelezen dat dit een goede is voor beginners. Welkom Pim, als de Derby jouw bevalt zoveel te beter, zelf zou ik die nooit gebruiken al waren ze gratis Heb een gevoelige huid en ben helaas ook allergisch voor parfum/geuren dus moet zo goed als geurvrij scheren. Baume.be scheercreme en balm zouden wel eens geschikt voor je kunnen zijn, gemaakt door iemand die ook allergieën heeft.
Pimdehaan Posted April 17, 2017 Author Posted April 17, 2017 Begonnen met de Derby extra had gelezen dat dit een goede is voor beginners. Welkom Pim, als de Derby jouw bevalt zoveel te beter, zelf zou ik die nooit gebruiken al waren ze gratis Heb een gevoelige huid en ben helaas ook allergisch voor parfum/geuren dus moet zo goed als geurvrij scheren. Baume.be scheercreme en balm zouden wel eens geschikt voor je kunnen zijn, gemaakt door iemand die ook allergieën heeft. Bedankt voor de tip. Maar helaas kan ik de baume.be niet verdragen de geur is te sterk heb hier sampels van.
Nienke Posted April 18, 2017 Posted April 18, 2017 Van harte welkom. Heel veel scheerplezier en natuurlijk ook ontdek plezier. Ook voor gevoelige huidjes is er genoeg te krijgen om mezelf te verwennen. Dus pas maar op, de verslaving slaat hier vaak hard toe
HiFuMi Posted April 18, 2017 Posted April 18, 2017 Welkom Pim Verstuurd vanaf mijn SM-T310 met Tapatalk
Koen Posted May 12, 2017 Posted May 12, 2017 Welkom Pim, ik heb goede ervaringen met Proraso White Sensitive Scheerzeep in combinatie met Proraso White After Shave Cream. Groeten van een medescheerder!
Snuff Posted May 12, 2017 Posted May 12, 2017 Maar helaas kan ik de baume.be niet verdragen de geur is te sterk heb hier sampels van. Nu is mijn snufferd niet van de beste maar bij Baume balm ruik ik niks
Recommended Posts