Jump to content

Slijples omgeving Twente

Loei

Recommended Posts

Dag mannen,

Een week geleden heb ik 3 slijpstenen kunnen bemachtigen:

Een 10K synthetische steen

Een Coticule (wel klein moet ik zeggen)

Een 2000/5000K steen.

Ik kan nu zelf wel aan de haal gaan, maar laat me liever eerst instrueren door een ervaren slijper.

Wie in de omgeving van Twente kan mij hierbij assisteren?

In eerste instantie gaat het er om dat ik mijn eigen messen comfortabel en scherp kan houden.

Elco laat ze gewoon naar Steenwijk komen.. Kunnen ze daarna/ of ervoor spare ribes eten bij Argentino. (Lekkerste van steenwijk)

Maar wat is er dan mis met Twente vraag ik me af dat je dit zo uitdrukkelijk vermeld. :D:D

Hans is wat Duits georiënteerd, dus ligt het in de rede, dat alles tussen Utrecht en de Duitse grens op het Oosten trekt. Echter Steenwijk is best een optie voor mij. :D

Eerst volgende vrije weekend is 6. Mei.

Lijkt mij voldoende tijd om het een en ander te regelen, de max vind ik voor 3 personen.

Op 2-5 vertrek ik naar Polen, dus val ik af. Echter vind ik het geen probleem een keer voor een privé les naar Steenwijk te rijden. Echter wordt dat dan juli, augustus of na september, want mijn ega wil ook nog een maand met me naar Frankrijk.:lol:

Eerst volgende vrije weekend is 6. Mei.

Lijkt mij voldoende tijd om het een en ander te regelen, de max vind ik voor 3 personen.

Op 2-5 vertrek ik naar Polen, dus val ik af. Echter vind ik het geen probleem een keer voor een privé les naar Steenwijk te rijden. Echter wordt dat dan juli, augustus of na september, want mijn ega wil ook nog een maand met me naar Frankrijk.:lol:

We hebben medelijden met je! Wat 'n verschrikkelijk leven... ;)

Ik vind het prima, zal de kalender even erbij pakken wanneer het zou kunnen.

Waar gaat de voorkeur naar uit? Zaterdag of doordeweeks s'avonds?

ik pas me aan Laurens aan ;), ik heb zelf geen stenen of wat dan ook (wel een balsa strop met CrOx) dus als dat geen probleem vormt dan ben ik er ook bij

Ik heb besloten om het eerst voor de 2 eersten te doen, gezien de afstand en het oorspronkelijke idee. Dus Loei en Kugel.

De mensen die relatief dichtbij wonen zouden ook op een avond een keer met hun eigen spullen kunnen langskomen, ik ben altijd wel bereid om te helpen.

De weekenden zijn ook voor mijn vrije tijd :)