KugelFanger Posted April 9, 2017 Share Posted April 9, 2017 Zoals jullie mischien hebben gezien heb ik een draadje gestart met de vraag of mensen weten waar ik Acryl-blanks kon kopen geschikt voor het draaien van Scheerkwasten. ik heb daar een heel aantal reactie's op gehad en dank daarvoor, maar nu loop ik tegen het volgende probleem aan: De verzendkosten, bijna alle bedrijven die blanks verkopen en geschikt zijn zitten in America (Altans de gene die ik gevonden heb en/of jullie voor mij gevonden hebben) en daarmee gaan verzendkosten mee gepaard. even een paar voorbeelden: bij bear tooth woods: ik wil 1 Rhinoplastic Amber Waves blank kopen voor $4.95, als ik naar checkout ga komt hier nog eens $34.95 boven op voor de "Foreign (non-Canadian) Shipping" dus kost mijn blank ineens $39.90 dat plus de Douane die waarschijnlijk ook nog wat gaat rekenen kost een blank gewoon veel te veel Bij exotic blanks: 1 Atomic Green Mesh blank a $13.95. Shipping WAT!! "flat rate of $67.00" dus hier kost mij 1 blank gewoon $80,95 Dat terwijl domestic shipping in amerika allemaal gewoon onder de 10 dollar blijft, is hier ook nog een andere optie voor. ik heb wel is gelezen dat mensen via USA adressen verder verschepen naar Nederland. klopt dat? wat zijn dan mijn mogelijkheden? viewtopic.php?f=44&p=168301#p168301 hier nog even mijn andere draadje, mochten mensen nog een acryl adres in europ hebben waar er normale verzend kosten worden gerekend Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snowmiss Posted April 9, 2017 Share Posted April 9, 2017 Dat terwijl domestic shipping in amerika allemaal gewoon onder de 10 dollar blijft, is hier ook nog een andere optie voor. ik heb wel is gelezen dat mensen via USA adressen verder verschepen naar Nederland. klopt dat? wat zijn dan mijn mogelijkheden? Richard (efsk) gaat je dat vertellen Ik kan nu even niet op de juiste term komen maar hij heeft daarover hier op het forum al het een en ander over geschreven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted April 9, 2017 Share Posted April 9, 2017 Volgens mij is dit het betreffende artikel. En hier is er nog eentje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted April 9, 2017 Share Posted April 9, 2017 Eve mijn kennis van het Duits ingezet , kijk hier eens Teun. Duitsland Link to comment Share on other sites More sharing options...
KugelFanger Posted April 9, 2017 Author Share Posted April 9, 2017 Volgens mij is dit het betreffende artikel.En hier is er nog eentje. aah dankje. ik wist niet meer of ik het nu hier had gelezen of ergens ander, ik kon het ook zo snel niet meer terug vinden bedankt voor de links Eve mijn kennis van het Duits ingezet , kijk hier eens Teun.Duitsland Dankjewel , ook daar kan ik wel wat mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted April 9, 2017 Share Posted April 9, 2017 Services als Shipito en Parcelzoom zijn voornamelijk interessant voor als de verkoper niet buiten de VS verzend. Uiteindelijk betaal je namelijk gewoon de verzendkosten VS - EU en die liggen nu eenmaal gemiddeld boven de €20. Ze worden pas goedkoper als je kan consolideren: meerdere pakketjes samenvoegen tot éen, dan betaal je namelijk maar eenmaal porto. Deze service kost bij Parcelzoom een paar knaken, maar die hebben de neiging te denken dat een halve krantenbladzij wel genoeg vulling is voor je doos, dus je producten rammelen alle kanten op. Shipito moet je een abo nemen voor consolidatie, dat heb ik daar nog niet geprobeerd. Wordt ondertussen denk ik wel lonend voor me, maar dat terzijde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KugelFanger Posted April 10, 2017 Author Share Posted April 10, 2017 Parcelzoom zag ik trouwens is permanent geslotrn (volgens google) Met shipito is het wel een stukje goedkoper als ik het zo bekijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts