Jump to content

Recommended Posts

Posted

Is misschien nog een beetje ver voor het forum, maar voor in de toekomst als we wat populairder zijn kunnen we misschien zelfs een youtube kanaal maken om bepaalde producten te reviewen of shave of the days te filmen of tutorials te filmen. is misschien wel leuk om te doen. En we hebbben nog meer manieren om mensen te informeren. Dus dan bedoel ik te zeggen dat iemand alvast een account maakt voor ShavingSociety om de naam vast te stellen :).

Mickmabsoot

Posted

Klinkt leuk inderdaad, ik heb het wel een keer geprobeerd een scheer video te maken, maar ik vind het maar lastig, ik heb het toen op 720p opgenomen met de front camera van mijn smartphone, maar ik was niet tevreden over de kwaliteit van video en het resultaat.

Makkelijk is het dus in iedere geval niet, ik vind daarom ook dat Mantic59 echt wel goeie scheer instructie video's heeft.

Posted
Klinkt leuk inderdaad, ik heb het wel een keer geprobeerd een scheer video te maken, maar ik vind het maar lastig, ik heb het toen op 720p opgenomen met de front camera van mijn smartphone, maar ik was niet tevreden over de kwaliteit van video en het resultaat.

Makkelijk is het dus in iedere geval niet, ik vind daarom ook dat Mantic59 echt wel goeie scheer instructie video's heeft.

Dat lijkt me al lastig, of zet je hem dan ergens neer? Het beste is als iemand anders filmt, maar dan wordt het wel heel veel gedoe en geregel :)
Posted

ivm youtube account:

Graag banner/logo van ons erbij en eventueel zorgen dat wij toegang hebben tot het kanaal zodat we er filmpjes naartoe kunnen uploaden :)

Posted

Dat lijkt me al lastig, of zet je hem dan ergens neer? Het beste is als iemand anders filmt, maar dan wordt het wel heel veel gedoe en geregel :)

Ik gebruikte toen de front camera en die had ik neer gezet voor de spiegel, maar de telefoon stond in portret modus, landschap modus zou beter zijn maar je moet wel zeker zijn dat je goed in beeld bent.

En als je scheerbeurt verpruts heb je alles voor niks opgenomen.