Barbiere di Figaro Posted April 6, 2017 Share Posted April 6, 2017 Geen eigen review, wel die van een hier bekende reviewer, die daarvoor nota bene internationale erkenning krijgt. Erg leuk Lampuhkap! https://wetshaverreview.com/2017/04/06/aarons-pick-april-5th2017-extro-bram-van-den-berg/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lampuhkap Posted April 6, 2017 Share Posted April 6, 2017 Ja, ben er stiekem best trots op dat de reviews nu ook elders opgepakt worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted April 7, 2017 Share Posted April 7, 2017 Dat is mooi Bram leuk om te zien Om alvast een voorschot op jouw toekomstige beroemdheid te nemen wil je mij a.u.b. een blaadje met je naam en je handtekening doen toekomen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lampuhkap Posted April 7, 2017 Share Posted April 7, 2017 Bij de eerst volgende aankoop bij mij, krijg jij een handtekening mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted April 7, 2017 Share Posted April 7, 2017 Heeee Bram natuurlijk met terugwerkende kracht Want heb ik jou niet verlost van die muf ruikende OSP Grapefruit menthol die ik ook naar één keer gebruik gelukkig nog gratis weg heb kunnen geven Trouwens die persoon is hierna nooit meer vriendelijk tegen me geweest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lampuhkap Posted April 8, 2017 Share Posted April 8, 2017 Hahahahah! Dan krijg je er 2 van mij Kan je die weggeven Ja, dat was me een zeep zeg eej. Performance prima, maar de geur van muffe sokken. Brrrr.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted July 21, 2017 Author Share Posted July 21, 2017 Gelukkig doet hij wel de stropdas af, voordat hij ermee gaat scheren.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 Hij laat meer staan dan dat hij weghaalt, en is langer aan het "faceturbating" met die fles dan dat hij scheert. Echter: zn mesjes zullen het best lang uithouden, en hij staat niet half ontkleed voor de spiegel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted July 22, 2017 Author Share Posted July 22, 2017 Ja, enige uniformiteit in youtube recensies zou wel fijn zijn, als we toch aan het klagen zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts