Rouser Posted April 4, 2017 Share Posted April 4, 2017 Na een aantal weken mee gelezen te hebben, mij geregistreerd en bij deze even voorstellen. Het was op Valentijnsdag dat ik dacht van, het moet er toch maar eens af. Mijn vriendin heeft dat baardje nooit wat gevonden (pak shag op Mn gezicht). Waar kon ik haar op deze dag nou een groter plezier mee doen dan een goede scheerbeurt. Na een paar dagen was ik die plastic wegwerpmesjes al weer goed zat en ik dacht, als ik dit door wil zetten moet het anders. Aan het googelen geslagen en begon te lezen over open scheermessen. Dat leek mij wel wat. Onder het mom van als je het toch regelmatig doet, maak er dan ook een happening van. Om te kijken of het echt iets voor mij is heb een shavette gekocht van een paar euro, een cadeau-setje vergulde hand (zeep, kwastje, aftershave balsem) en gaan met die banaan. Wat een bloedbad was dat. Nu een paar weken verder gaat het al stukken beter, geen bloedbad meer, de aluin test doorsta ik nog steeds niet maar heb er ontzettende lol in, even dat momentje voor jezelf. Ik kijk uit naar de dag dat ik toe ben aan mijn eerste echte open mes! Oh ja, wat mij verder ook ontzettend kan ontspannen is pijproken, het maken van tabakspijpen is mijn grote passie. Mijn naam is Arne Rous, 38 jaar en woon in Sneek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted April 5, 2017 Share Posted April 5, 2017 Welkom op het forum Arne! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snowmiss Posted April 5, 2017 Share Posted April 5, 2017 Welkom en veel lees- en scheerplezier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted April 5, 2017 Share Posted April 5, 2017 Welkom! Dat uitkijken naar de dag dat je een mes gebruikt moet je zo kort mogelijk laten duren. Gewoon mee beginnen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AukeH Posted April 5, 2017 Share Posted April 5, 2017 Welkom op het forum, veel lees en schrijfplezier. Hier ook nog een beginnend open mes scheerder en beleef er elke keer weer veel plezier aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted April 5, 2017 Share Posted April 5, 2017 Welkom op het forum en op zeker dat er hier informatie staat waarmee je een beter resultaat kan bereiken zoals een kwalitatief betere zeep en tips voor het open mes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted April 5, 2017 Share Posted April 5, 2017 Welkom, Arne! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjebbe Posted April 5, 2017 Share Posted April 5, 2017 Welkom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisA Posted April 5, 2017 Share Posted April 5, 2017 Welkom Arne. Inderdaad gewoon een niet al te duur mes hier van het forum plukken en beginnen. Dat bloedbad hebben we allemaal wel gehad maar dat gaat vanzelf over. Succes uit Brabant Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frog Posted April 5, 2017 Share Posted April 5, 2017 (edited) . Edited April 5, 2017 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frog Posted April 5, 2017 Share Posted April 5, 2017 Welkom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted April 5, 2017 Share Posted April 5, 2017 Welkom Arne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nienke Posted April 5, 2017 Share Posted April 5, 2017 Van harte welkom! Fijn dat je er zoveel plezier aan hebt. Gewoon beginnen met een open mes! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
QuantumCat Posted April 5, 2017 Share Posted April 5, 2017 Welkom! Idd "gewoon" op het forum een beginnersmes voor een prikkie op de kop tikken en gaan! (Ik weet ook niet wat je budget is hoor, want een strop heb je wel nodig als je overstapt) Er zijn genoeg trainingsfilmpjes op internet (youtube, rasurpur.de) om je technieken te verbeteren Die heb ik ook gebruikt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buffel Posted April 5, 2017 Share Posted April 5, 2017 Welkom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted April 5, 2017 Share Posted April 5, 2017 Welkom en succes met je plan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kingjack Posted April 5, 2017 Share Posted April 5, 2017 Welkom op het Forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted April 5, 2017 Share Posted April 5, 2017 Welkom Arne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
onno Posted April 5, 2017 Share Posted April 5, 2017 Welkom Arne Sinds een maand scheer ik met met open mes zonder "rood". Nooit met een shakete geschoren maar ik kan me voorstellen dat een open mes stabieler en steviger in de hand ligt en daarmee eenvoudiger. Voor het zien van de open mes aanbiedingen op dit forum moet je 15 posts doen. Wellicht dat een actieve verkoper je direct een voorstel doet. Onderling worden alleen goed geslepen messen aangeboden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyVG Posted April 5, 2017 Share Posted April 5, 2017 Welkom op het forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
PI56 Posted April 5, 2017 Share Posted April 5, 2017 Welkom Arne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rouser Posted April 5, 2017 Author Share Posted April 5, 2017 Dank u allen voor dit warm welkom. Ik ben al flink op YouTube aan het neuzen naar filmpjes over scheren en stroppen. Heb wel een vraag over strops, ik kom heel veel prijsklassen tegen, van heel goedkoop tot flink aan de prijs. Wat is wijsheid voor een beginner? (Ik hoop dat deze vraag in dit topic kan trouwens. Wil niet overkomen als iemand die zo snel mogelijk dit forum vol spamt om maar aan die 15 berichten te komen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted April 5, 2017 Share Posted April 5, 2017 Welkom en veel plezier hier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted April 5, 2017 Share Posted April 5, 2017 In je huidig tempo spam je erg langzaam Arne. Begin niet met een te dure, de kans bestaat namelijk dat je hem aan gort snijdt. Overigens bestaat die kans nog steeds als je flink geoefend bent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts