Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik scheer mij hoofdzakelijk met het open mes maar ook ik heb op de buy knop gedrukt. Het is een aanslag op mijn budget ;) maar ik kon de verleiding niet weerstaan (het vlees is zwak) om ook in het bezit te komen van zo,n kek krabbertje.

Ben benieuwd :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanmorgen mijn "Melkul Futul" (zoals 'ie op een ander scheerforum genoemd werd) geprobeerd op standje 3.5 .

Het begint voor mij al richting oncomfortabel te gaan.

Morgen op standje 4 proberen - als dat niet bevalt gaat 'ie definitief niet hoger dan standje 3 - scheren moet leuk blijven .. :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weken later...
Ik heb de Q shave een aantal keren gebruikt maar er is iets raars mee.

De ene kant scheert agressiever dan de andere.Heel irritant maar wat verwacht je ook voor die prijs?

Probeer de mijne ... staat heel voordelig te koop ... :lol:

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ben ik dan de enige die er kon aan weerstaan? Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat de originele me al helemaal niet kon bekoren, dat maakt het een stuk makkelijker.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nee Ron, we zijn met zn twee!

Jullie missen er niets aan.

Heb er wel een gekocht onder het credo, eigen ervaring is de beste remedie.

Je kan je er mee scheren, zelfs best redelijk. Echter verder is het volledig oninteressant.

Dat werd me vanmorgen nog eens op het hart gedrukt, toen ik met een oude Fasan en een heel oud mesje stond te jubelen van vreugde in mijn badhok. De Qshave ligt te wachten in Boekelo, mocht niet mee op reis. :mrgreen::roll::lol:

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nr 8: ik krijg maar geen yes bij het apparaat. Bovendien veel te veel lol met open messen.

De zwarte vogel komt zelfs al veel te weinig aan de beurt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Let op dat soms de verzendkosten in Nederland duurder zijn als er één uit China laten overkomen :lol:

En toch fijn dat er vele leden zijn met een ijzeren discipline die zich gedistantieerd hebben van deze onoverkomelijke financiële aanschaf ter verkrijging van een originele Qshave :D:D

Link naar bericht
Delen op andere sites
Toch is het geen slecht product, ondanks dat ik niet warm loop van het uiterlijk scheert het gewoon goed.

Helemaal mee eens en ik kwalificeer hem dan ook absoluut niet als Chinese rommel, maar ik heb dan ook niet het probleem dat het mesje niet recht in de kop ligt.

Voor het -minieme- geldbedrag zullen er weinig krabbers een betere prijs/kwaliteit verhouding hebben, het is trouwens wel een vaststaand feit dat hij wat lomp is ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als je het niet zou weten zou je ook niet verwachten dat deze krabber uit China komt. Absoluut geen licht pruldingetje zoals de chinese Tech bijvoorbeeld.

En het scheert gewoon prima. Mijn mesje ligt er overigens ook gewoon recht in.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mij zou het niet uitmaken of het goedkoop is of uit China of waar dan ook vandaan, goed is goed net zoals Jan zegt hij maakt prettige kwasten met goedkoop spul. De razorock borstels bijvoorbeeld kosten ook heel weinig maar ik zou niet willen wisselen met een Manchurian Simpson. Het is gewoon dat het toestel op zich voor mij niet prettig scheert.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.