Jump to content

Dag allemaal

drdodo

Recommended Posts

Hallo,

graag wil ik me bij deze even voorstellen:

Mijn naam is Dominique, 24 jaar en werk momenteel als coassistent.

Sinds jaar en dag scheer ik me met een Gillette fusion. Ik keek niet echt uit naar de scheerbeurten daar ze me altijd achterlieten met een geïrriteerde huid.

Bij toeval ben ik enkele weken geleden in de stoel van een barbier terechtgekomen. Het leek me leuk om naast mijn knipbeurt ook maar een scheerbeurt te nemen. Deze scheerbeurt heeft mijn scherend leven veranderd!

De scheerzeep voelde lekker op mijn gezicht, mijn haren werden verwijderd zonder trekken en achteraf had ik geen last van een brandend geïrriteerd gevoel.

Door deze ervaring heb ik mijn oude cardridge scheermes aan de kant gelegd en heeft deze plaats moeten maken voor een DE razor.

Ik heb voor mezelf een bescheiden starterspakketje samengesteld:

-Edwin Jagger DE 89L (niet echt verrassend)

-HJM best badger

-Palmolive scheercreme

-VSC aftershave balm MOD

Na enkele scheerbeurten kan ik volmondig zeggen dat ik verkocht ben! Sinds kort kan ik genieten van het scheren en ben zelfs blij met het resultaat.

Het enige nadeel is dat ik door dit forum nu al op zoek ben naar uitbreiding in de vorm van zeepjes, kwasten, razors en aftershaves (weet dus niet hoe economisch het besluit was om over te stappen)

• 3 weeks later...