Ga naar inhoud
Snuff

Paradigm

Aanbevolen reacties

het zou kunnen natuurlijk, als eventueel koper is het zaak om ervoor te zorgen dat alle bedenkingen weggenomen worden en in geval van twijfel om betere foto's te vragen.

het zou me echter ten zeerste verbazen, iets wat normaal niet gebeurd maar de 17-4 is al 2 keer op de stenen vloer geëindigd en geen krasje te bekennen.

Komt natuurlijk nog bij dat door de opwarming van de aarde mensen gaan doordraaien, vandaag alleen al zo'n vijf Paradigm's zijn te koop staan (niet allemaal 17-4's). Tja ik begrijp er niks van maar het weze zo.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb gewoon de vraag gesteld.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik krijg een tientje van je Hans.

• Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoewel ik je normaal gesproken volledig vertrouw Richard -ik durf je zelfs mijn portefeuille blind toe te vertrouwen- wens ik in deze kwestie toch ietwat beter geïnformeerd te worden:S

Heee maaarrrreeeeee Snuffie het was zo zei jij één fantastisch goede krabber maar hij wordt dus op allerlei plaatsen massaal gedumpt, het zal toch niet zo zijn dat we zoiets als met een zeepie hebben meegemaakt gaan belevenxD

Trouwens dus wel een stevig dingetje die krabber, twee keer gevallen en niets beschadigd dus echt een krabber voor potige bouwvakkers, ik bedoel ik laat een prachtige vintage Mulcuto Nadelspitzen uit mijn ranke handjes kletteren en het greepje  breekt af:(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De verkopende meneer @Hanskoning schrijft in het verkoopdraadje dat de krabber als nieuw is en niet beschadigd. In een pb biedt hij me aan extra foto's te sturen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wel dan sta ik dus € 10 bij je in het krijt, daar gaat mijn zakgeld van deze maand.

Staat hij als al "rechte" in het daartoe bestemde draadje? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

het is gemaakt uit heel harde soort staal blijkbaar, daarom wil hij ze ook niet meer maken omdat het teveel slijtage geeft aan de machines. Dat verschillende mensen hem dumpen komt omdat het einde der tijden aanbreekt, een andere verklaring kan ik er niet voor vinden. Zijn vast allemaal liefhebbers van menthol zepen dus die kunnen ontoerekenbaarheid inroepen :lol:

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kijk maar hier Hans.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hahahaha heb ik even geluk dat omdanks mijn menthol afwijking mijn zakgeld net door Richard is ingepikt daardoor ontbeert bij de aandrang om deze te kopen:P

Maar serieus voor dit geld moet ik een krabber eerst getest hebben om te bezien of hij daadwerkelijk veel  toevoegde waarde biedt aan de hier reeds aanwezige krabbers.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
efsk schreef 5 minuten geleden:

Kijk maar hier Hans.

Helemaal gelijk Richard zo te zien helemaal niets mis mee.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooie krabbers hoor en als Snuf het zegt........

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mochten er mensen op zitten te wachten, normaal zou de nieuwe Paradigm II titanium deze week terug beschikbaar zijn bij ofwel de maker of bij bullgoose, voor deze krabber is er nog niets voorzien bij gifts & care (zou voor de volgende wel zo zijn). Jammer dat het handvat niet meer die toelopende vorm heeft maar gewoon recht is (mijn mening natuurlijk)

Het verschil tussen de 17-4 en de titanium II qua scheren is voor mij dermate dat ik de titanium ga laten aan me voorbijgaan.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ben het helemaal met je eens, erg jammer dat ze het handvat hebben veranderd van de toelopende naar een rechte vorm alhoewel de meer recente foto's wat meer hoop geven denk ik. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het handvat zou wel diepere groeven hebben

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Snuff schreef 3 uur geleden:

Het handvat zou wel diepere groeven hebben

Bijkomend voordeel als je hem net weer ietsje anders maakt is dat er toch weer liefhebbers zijn die alle verschillende uitvoeringen willen hebben. Ben benieuwd hoe gauw ze weer uitverkocht zijn. Gezien het feit dat ze tweedehands ruimschoots meer kosten zie ik wel gebeuren dat menige krabbers opgekocht worden met de intentie om met winst doorverkocht te worden. Mooi dat er zulke nieuwe krabbers gemaakt worden maar als ze de vraag niet aankunnen gaat het snel de kant van Wolfman op, wat dan weer jammer is. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja die trend is er momenteel jammer genoeg wel. Zolang er kopers voor zijn zal dat aanhouden, alhoewel bij Wolfman steeds meer mensen zoiets hebben van bekijk het maar, teveel moeite. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.