Snuff Posted April 2, 2017 Posted April 2, 2017 Bullgoose heeft net het alleen verkoopsrecht verworven van een nieuwe titanium krabber die op de markt komt. Maar liefst $395 (en dat is dan zonder de import/douanekosten voor ons Europeanen Naar eigen zeggen: Weighing in at only 70g, the machining is immaculate and the tolerances are tight. It is a very efficient yet also very smooth shaver with noticeable audible feedback. I achieved a BBS shave with only two passes plus minor touch up. I was so impressed that I negotiated a deal to be the exclusive dealer of these razors. We hope to have stock in about 30 days. Gelukkig bezit ik al genoeg troep en laat deze dus zeker aan mij voorbijgaan.
efsk Posted April 2, 2017 Posted April 2, 2017 Mooi klassiek greepje, doet wat aan de ouwe Emir en Punktalgreepjes denken.
ChrisA Posted April 3, 2017 Posted April 3, 2017 En wordt misschien wel heel rijk in geld. Als hij hier een cult van kan maken???
Snuff Posted April 4, 2017 Author Posted April 4, 2017 Er lopen genoeg gekken rond dat hij straks lachend naar de bank trekt.
Marcel Posted August 6, 2017 Posted August 6, 2017 Zijn er, nu zo'n vier maanden later, al lyrische reviews te vinden van overenthousiaste Amerikaanse medescheerders? Of staan de eerste exemplaren inmiddels al weer op diverse BST forums?
Snuff Posted August 6, 2017 Author Posted August 6, 2017 Ik volg eerlijk gezegd niet meer zo de DE krabbers (wat mijn portemonee niet erg vind) Ik kan alleen de opinie delen van drie vrienden die wat betreft voorkeur op dezelfde lijn zitten en dat is veel geld voor wat het bied, qua scheren schatten ze hem allemaal in beneden de wolfman, blackbird, timeless. Als je dan rekent wat er nog bijkomt qua douane kosten .....
Snuff Posted January 3, 2018 Author Posted January 3, 2018 En natuurlijk is er toch eentje geland in belgen land. Vandaag aangekomen, serieus stuk metaal maar heel goed in evenwicht, snap niet zo direct wat ze zitten te lullen op de forums daarover. Als test enkele handvaatjes geprobeerd en ja er zijn er die niet passen, ttz je voelt weerstand waarschijnlijk omdat de toleranties erg klein zijn, ik riskeer het niet om toch door te draaien. Maar er zijn er enkele die perfect passen maar geen ervan verbeterde de balans. Hier is over nagedacht. De krabber is zeker niet mild zoals sommigen schrijven maar voelt wel enorm mild aan tijdens het gebruik), weinig tot geen mesjes gevoel op hoofd en gezicht maar O zo effectief, twee gangen en zoals Joost vroeger zo mooi wist te verwoorden: niks meer te grazen. Deze mag zeker naast mijn wolfmans liggen, top! Alleen is het nog niet zeker dat er een nieuwe reeks komt, de vijftig stuks zijn verkocht en hij wil andere projecten opstarten zoals een gem en een slant. Rare manier van zaken doen als je merkt dat zowat iedereen laaiend enthousiast is over wat je gemaakt hebt. 3 1
Kingjack Posted January 3, 2018 Posted January 3, 2018 Ik heb begrepen dat er zekers een titanium variant komt met eenzelfde kop als deze 17-4.
Snuff Posted January 3, 2018 Author Posted January 3, 2018 Heb ik net ook gelezen, blijkbaar ziet hij toch in dat er geld in zit. Wel eens berekend wat zo’n titanium gaat kosten en wat er bij komt aan import? Zit je boven de vijfhonderd
ChrisVanMeer Posted January 4, 2018 Posted January 4, 2018 Voor dat geld kun je het nog beter ophalen en in een niet-nader-te-noemen-lichaamsholte mee NL in smokkelen. 1
Hanskoning Posted January 4, 2018 Posted January 4, 2018 Snuff schreef 10 uur geleden: Heb ik net ook gelezen, blijkbaar ziet hij toch in dat er geld in zit. Wel eens berekend wat zo’n titanium gaat kosten en wat er bij komt aan import? Zit je boven de vijfhonderd Kingjack schreef 10 uur geleden: Ja dat gaat zeer doen..... Nu hier niet want dat is me te gek, man hoeveel zepies ik daarvoor kan kopen
Kingjack Posted January 4, 2018 Posted January 4, 2018 nul zeepjes Hans, zoals gisteren plechtig beloofd.....
Snuff Posted January 4, 2018 Author Posted January 4, 2018 Ja we houden je goed in de gaten deze keer, geen excuses! Het is inderdaad beter dat je deze krabber niet aanschaft Hans want gezien twee passen genoeg is hiermee krijg je dan al helemaal je zepen niet meer op
Hanskoning Posted January 4, 2018 Posted January 4, 2018 Maakt niet uit welke krabber (of het moet een verfkrabber met afbijtmiddel zijn) ik hiervoor neem want gelet op de zware baardgroei en het feit dat deze alle kanten opgroeit gaat het me ook niet met deze krabber gelukken om me in twee gangen helemaal glad te scheren Snuffie, die Utopie ben ik na al die jaren wel verloren Nee mijn jonge vriend je hebt gisteren even niet goed opgelet, natuurlijk zou ik bijna zeggen want en dat snap ik wel jeugdigen hebben nu eenmaal een veel kortere spanningsboog als meer ervaren, oudere en wijzere mannen. Ik doe even rustig aan omdat ik nog zoveel mooie zepen ooit heb ingekocht die nog nooit zijn geopend voor een schonende scheerbeurt. Daarnaast zijn er veel mooie zepen die door het aantal van +/- 180 zepen welke op voorraad zijn te weinig aan bod komen en ik vervolgens ook eerst een paar zepen waarvan de bodem in zicht komt eens op wil gaan maken. Dan help het niet dat ik gisteren slechts één zeep aan je kwijtraakt en jij ook nog eens een mooie creme als de Crabtree Moroccan Myrrh aan mij overhandigd Ach en natuurlijk vind mevrouw Koning het thans genoeg maar ja zaterdag met Rolf samen naar Paul Kox en dan 17 februari mag ik hier weer de traditie voortzetten om scheervrienden te ontmoeten dus tja..........................
Snuff Posted January 4, 2018 Author Posted January 4, 2018 Ik ben trots op je standvastigheid Hans, we zijn ondertussen al 4 Januari en nog niks, dat is straf. Laat je zaterdag niet verleiden! Hanskoning schreef 2 uur geleden: Maakt niet uit welke krabber (of het moet een verfkrabber met afbijtmiddel zijn) ik hiervoor neem want gelet op de zware baardgroei en het feit dat deze alle kanten opgroeit gaat het me ook niet met deze krabber gelukken om me in twee gangen helemaal glad te scheren Snuffie, die Utopie ben ik na al die jaren wel verloren Ik scheer me twee keer per dag dus ..... en de paradigm maakt daar komaf mee. Denk dat ik een Paradigm clubje ga oprichten 1
Snuff Posted January 18, 2018 Author Posted January 18, 2018 De eigenaar van Paradigm ziet blijkbaar toch af van zijn doel om een SE krabber op de markt te brengen die GEM mesjes gebruikt, in plaats daarvan zou er eentje komen die AC mesjes gebruikt, I'm all in!
Snuff Posted January 18, 2018 Author Posted January 18, 2018 Oops, mijn schuld, ben zo gewoon om die afkorting te gebruiken
Recommended Posts