Jump to content

Lidl - Cien aftershave

ChrisVanMeer

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb contact gezocht met Lidl over de Cien aftershave en heb zojuist het volgende bericht ontvangen vanuit de klantenservice:

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw correspondentie van 22-mrt-2017 en uw belangstelling voor onze producten.

Helaas moeten wij u mededelen dat het product aftershave uit ons assortiment is.

Wij zullen uw opmerking echter meenemen wanneer wij de samenstelling van ons assortiment opnieuw bekijken.

Helaas dus :(

Helaas, ik heb nog anderhalf flesje van de Balm en een flesje Ice (Cool Water kloon).

De balm is bijzonder prettig op het hoofd daar deze totaal niet vettig is, kan iemand iets soortgelijks aanraden?

Helaas, ik heb nog anderhalf flesje van de Balm en een flesje Ice (Cool Water kloon).

De balm is bijzonder prettig op het hoofd daar deze totaal niet vettig is, kan iemand iets soortgelijks aanraden?

TFS balm, Proraso balm en gewone uiercrème trekken bij mij snel in de hoofdhuid en voelen niet vet na afloop.

Vandaag Nivea Protect & Care, die nieuwe blauwe en doorzichtige AS, gekocht en die voelt ook lekker op de hoofdhuid maar is geen balm... ;)

TFS balm, Proraso balm en gewone uiercrème trekken bij mij snel in de hoofdhuid en voelen niet vet na afloop.

Vandaag Nivea Protect & Care, die nieuwe blauwe en doorzichtige AS, gekocht en die voelt ook lekker op de hoofdhuid maar is geen balm... ;)

Bedankt voor de tips, binnenkort maar eens kijken.

Ik ben zelf sowieso niet zo'n fan van de wat vettere ASB's.

DVH ruikt dan wel weer heel lekker, en de Hema Shea Butter ASB trekt ook goed in de huid waardoor de vettigheid meevalt.