marco Posted March 30, 2017 Posted March 30, 2017 (edited) Een tiet zonder tepel. Edited March 30, 2017 by Guest
Snowmiss Posted March 30, 2017 Posted March 30, 2017 als een post op een forum met zo'n dom onderschrift vanaf welk apparaat het verstuurd is
Tony Posted March 31, 2017 Posted March 31, 2017 als een post op een forum met zo'n dom onderschrift vanaf welk apparaat het verstuurd is + 1
marco Posted March 31, 2017 Posted March 31, 2017 Ach ja, dat doet 'ie weer sinds de update. Ga het ff aanpassen. Irritant man!
Snuff Posted March 31, 2017 Posted March 31, 2017 als een dag zonder sex want als het prikt mag het niet
Hanskoning Posted March 31, 2017 Posted March 31, 2017 als een dag zonder sex want als het prikt mag het niet Heeee Snuffie dit is een scheerforum dus wil je geen aanstoot geven tot lage erotische fantasieën en dergelijke vleselijke uitwassen want er zijn altijd dan leden die menen hier weer op in te moeten spelen en daar zijn genoeg andere forums voor En trouwens bij de weg als ik jouw nieuwe dagindeling eens doorneem blijft er voor deze handeling toch te weinig tijd over dus ach dan mag je wel één keer gedroomd hebben, maar nu niet meer doen hé boefje
Hanskoning Posted March 31, 2017 Posted March 31, 2017 Is enkel grootspraak van onze Snuff. Welke forums zijn dat Hans ? Boefje, boefje en nog eens boefje Maar vooruit hier dan: http://m.forum.girlscene.nl/forum/crea-bea/punniken-283753.0.html
efsk Posted March 31, 2017 Posted March 31, 2017 zeker de helft van mijn dagen gezien dat ik om de dag scheer.
Snuff Posted April 1, 2017 Posted April 1, 2017 Is enkel grootspraak van onze Snuff. Waarom denk je dat ik twee keer per dag scheer?
Hanskoning Posted April 1, 2017 Posted April 1, 2017 Heeeee Snuffie ontbeer je de scheertechniek om het één keer goed te doen
Snuff Posted April 1, 2017 Posted April 1, 2017 Nu je het zegt, het zou zomaar kunnen bot mes, check een techniek die veel te wensen overlaat, check prutszeep, check (ps. nee Wimmie was niet hier) En dat twee keer per dag met als resultaat Wat jammer dat ik niet naar de bijeenkomst kan komen, zoveel om bij te leren
Hanskoning Posted April 1, 2017 Posted April 1, 2017 Heeeee Snuffie dat vinden wij ook jammer dat we verstoken blijven van je aanwezigheid en we hadden je gelet op je foto overzicht nog zoveel kunnen bijsturen Maar ja die troepjezeep daar is genoeg over gezegd en als een ezel zich blijft stoten doet deze wijze man er goed aan om verder te zwijgen Alles rond een open mes is mij ombekend maar als ik nu al de opmerkingen van Rolf en Richard in ogenschouw neem zou er een wereld voor je opengaan en eeeeeeeh weet je zeker dat jij Danny het scheren met open mes gaat aanleren Misschien verstandig als hij eerst zijn levensverzekering flink verhoogd blijft zijn vrouw tenminste goed verzorgd achter als het verkeerd mocht gaan
Snuff Posted April 1, 2017 Posted April 1, 2017 Heeeee Snuffie dat vinden wij ook jammer dat we verstoken blijven van je aanwezigheid en we hadden je gelet op je foto overzicht nog zoveel kunnen bijsturen Ik heb achter de schermen vernomen dat er iets met menthol gepland was mocht ik komen opdagen Maar ja die troepjezeep daar is genoeg over gezegd en als een ezel zich blijft stoten doet deze wijze man er goed aan om verder te zwijgen Beloofd? Ah nee kan ik natuurlijk niet verlangen want je praat over een wijze man Alles rond een open mes is mij ombekend maar als ik nu al de opmerkingen van Rolf en Richard in ogenschouw neem zou er een wereld voor je opengaan en eeeeeeeh weet je zeker dat jij Danny het scheren met open mes gaat aanleren Ah in het land van de blinden is éénoog koning nietwaar Jammer, ik had rolf nog wel mijn nieuwe custom mes willen laten zien en Richard mijn scheve By the way zie ik op onderste foto een lichte onderkin te voorschijn komen? Oké ik geef toe, ik durf mezelf niet te vertonen, als je nu al ziet dat ik een dubbele kin heb wat voor reacties krijg ik dan niet als jullie mijn doorhangende bierpens zien? O en ik had ook nog mijn mooiste borstel willen laten zien
Hanskoning Posted April 2, 2017 Posted April 2, 2017 Heeeee Snuffie je bent echt aan het trainen zeg er is toch wel iets af zo te zien, goed hoor en natuurlijk ga vooral op deze voet verder En met dat open mes, wel dat zie ik zelfs, is helemaal niets mis mee hoor daar kun jij je gewoon mee door blijven scheren En dat bemerk ik wel vaker bij landgenoten van jou dat ze eigenlijk nooit van ons afgescheiden hadden willen worden, af en toe een gekookt aardappeltje in plaats van die eeuwige vette friet, een goede Whisky in plaats van die eeuwige trappisten bier en een Koninghuis zonder die eeuwige querulant Laurent, dus vandaar natuurlijk ook bij jou die kwast met de kleuren van onze Nationale vlag
Snuff Posted April 2, 2017 Posted April 2, 2017 Inderdaad, dank voor de correctie! Ik heb inderdaad nog héééél wat te leren
Hanskoning Posted April 2, 2017 Posted April 2, 2017 Ja dat is dan wel zo Rolf maar luisteren hoe maar zie nu weer die troepjejezeep
DannyVG Posted April 2, 2017 Posted April 2, 2017 Kijk en daarom komen die Hollanders zo graag om de hoek.. om de Belgen te helpen. Niet omdat we denken dat we het beter weten, maar uit historische oogpunt is het gewoon een feit dat het zo is. Vlaanderen is toch niet zo groot.. uurtje rijden en dan ben je er al omheen. Wordt je niet eens warm van... niet zo moeilijk Heu wat is het nu eigenlijk ? Welles of nietes ?
Hanskoning Posted April 2, 2017 Posted April 2, 2017 Wel dat is elke dag hoor mijn vriend ik heb namelijk wel scheerZeep maar geen scheerSCHeep
efsk Posted April 2, 2017 Posted April 2, 2017 Bij jou wel het idee dat het met scheepsladingen gelijk binnenkomt
Hanskoning Posted April 2, 2017 Posted April 2, 2017 Laat ik nu hetzelfde idee voor wat betreft "een kromme" bij jou hebben
Recommended Posts