Jump to content

Recommended Posts

Posted
als een post op een forum met zo'n dom onderschrift vanaf welk apparaat het verstuurd is ;)

+ 1 :P

Posted
als een dag zonder sex want als het prikt mag het niet :roll:

Heeee Snuffie dit is een scheerforum dus wil je geen aanstoot geven tot lage erotische fantasieën en dergelijke vleselijke uitwassen want er zijn altijd dan leden die menen hier weer op in te moeten spelen en daar zijn genoeg andere forums voor :evil:

En trouwens bij de weg als ik jouw nieuwe dagindeling eens doorneem blijft er voor deze handeling toch te weinig tijd over dus ach dan mag je wel één keer gedroomd hebben, maar nu niet meer doen hé boefje :lol::lol:

Posted

Nu je het zegt, het zou zomaar kunnen :roll:

bot mes, check

W6jtbhe.jpg?1

een techniek die veel te wensen overlaat, check

Ui0mZrm.png?1

prutszeep, check (ps. nee Wimmie was niet hier)

5nyfv8N.jpg?1

En dat twee keer per dag met als resultaat

8obfps7.jpg?1

Wat jammer dat ik niet naar de bijeenkomst kan komen, zoveel om bij te leren

:mrgreen:

Posted

Heeeee Snuffie dat vinden wij ook jammer dat we verstoken blijven van je aanwezigheid en we hadden je gelet op je foto overzicht nog zoveel kunnen bijsturen :o

Maar ja die troepjezeep daar is genoeg over gezegd en als een ezel zich blijft stoten doet deze wijze man er goed aan om verder te zwijgen 8-)

Alles rond een open mes is mij ombekend maar als ik nu al de opmerkingen van Rolf en Richard in ogenschouw neem zou er een wereld voor je opengaan en eeeeeeeh weet je zeker dat jij Danny het scheren met open mes gaat aanleren :o:o:?:

Misschien verstandig als hij eerst zijn levensverzekering flink verhoogd blijft zijn vrouw tenminste goed verzorgd achter als het verkeerd mocht gaan :lol::lol:

Posted
Heeeee Snuffie dat vinden wij ook jammer dat we verstoken blijven van je aanwezigheid en we hadden je gelet op je foto overzicht nog zoveel kunnen bijsturen :o

Ik heb achter de schermen vernomen dat er iets met menthol gepland was mocht ik komen opdagen :shock:

Maar ja die troepjezeep daar is genoeg over gezegd en als een ezel zich blijft stoten doet deze wijze man er goed aan om verder te zwijgen 8-)

Beloofd? :twisted: Ah nee kan ik natuurlijk niet verlangen want je praat over een wijze man :lol:

Alles rond een open mes is mij ombekend maar als ik nu al de opmerkingen van Rolf en Richard in ogenschouw neem zou er een wereld voor je opengaan en eeeeeeeh weet je zeker dat jij Danny het scheren met open mes gaat aanleren :o:o:?:

Ah in het land van de blinden is éénoog koning nietwaar :lol:

Jammer, ik had rolf nog wel mijn nieuwe custom mes willen laten zien

4aG55b4.png?1

en Richard mijn scheve

IQKdpJF.png?1

By the way zie ik op onderste foto een lichte onderkin te voorschijn komen? :P

Oké ik geef toe, ik durf mezelf niet te vertonen, als je nu al ziet dat ik een dubbele kin heb wat voor reacties krijg ik dan niet als jullie mijn doorhangende bierpens zien? :oops:

tk3aMHM.gif?1

O en ik had ook nog mijn mooiste borstel willen laten zien

UI001r9.png

Posted

Heeeee Snuffie je bent echt aan het trainen zeg er is toch wel iets af zo te zien, goed hoor en natuurlijk ga vooral op deze voet verder :)

En met dat open mes, wel dat zie ik zelfs, is helemaal niets mis mee hoor daar kun jij je gewoon mee door blijven scheren :?

En dat bemerk ik wel vaker bij landgenoten van jou dat ze eigenlijk nooit van ons afgescheiden hadden willen worden, af en toe een gekookt aardappeltje in plaats van die eeuwige vette friet, een goede Whisky in plaats van die eeuwige trappisten bier en een Koninghuis zonder die eeuwige querulant Laurent, dus vandaar natuurlijk ook bij jou die kwast met de kleuren van onze Nationale vlag :P

Posted
Kijk en daarom komen die Hollanders zo graag om de hoek.. om de Belgen te helpen.

Niet omdat we denken dat we het beter weten, maar uit historische oogpunt is het gewoon een feit dat het zo is. :lol::lol:

Vlaanderen is toch niet zo groot.. uurtje rijden en dan ben je er al omheen. Wordt je niet eens warm van... niet zo moeilijk :D:D

Heu wat is het nu eigenlijk ? Welles of nietes ? :lol::lol::lol: