Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Zondag 30 April 2017.

Forum Bijeenkomst van af 14:00 Bij:

't Scheerhuys/van Geloof Keukens

Prinsenpolderstraat 52

4921 KX te Made

Noord-Brabant.

Gratis parkeren: Voor de winkel, in de straat, verder op, op het plein: Den Deel (+/-4 min lopen).

Iedereen is van harte welkom op de forumbijeenkomst bij 't Scheerhuys op zondag 30 april.

Meld je gerust nog aan!! Partners, kinderen en andere aanverwanten zijn ook van harte welkom ;).

Middag + BBQ:

Koffie, thee, fris, plakkie cake en een knabbel.

Vlees, salades, brood en ander toebehoren.

€9.50 per persoon.

Kinderen tot 12 kunnen gratis mee doen.

Vegetarisch of een allergie? Geen probleem, meld het even :)

Graag voor zondag 23 april de bijdragen van €9.50 per persoon overmaken

op IBAN: NL36 RABO 0143 0653 86 t.n.v. J.A. van Gool.

Vermeld voor de zekerheid nog even je forum naam bij de overboeking. ;)

Wil je graag iets anders als fris bij de bbq, dan willen we je verzoeken daar zelf voor te zorgen.

Edited by Guest
Posted

Ik zou graag komen!

7 mei is het feestje voor mijn moeder, dan 75 jaar.

30 april moet wel op tijd weer vertrekken, maar als ik er op tijd ben...

Posted

Heel leuk idee Nienke ik kan 30 april wel.

Als er een BBQ komt hoor ik graag wat de bijdrage zal zijn,

denk dat ik mijn vrouw en kind meeneem (als ze er zin in heeft ;) )

Dus dat zal dan voor 3 mensen zijn, laat dit nog wel even weten als we meer weten(of het doorgaat ;) of mijn vrouw mee wilt  en natuurlijk welke bijdrage)

Heel leuk iniatief!!

Posted
Ik zou graag komen!

7 mei is het feestje voor mijn moeder, dan 75 jaar.

30 april moet wel op tijd weer vertrekken, maar als ik er op tijd ben...

Alvast gefeliciteerd met je moeder :D.

Zet ik je neer voor 30 april.

Kom later terug op de tijden ;).

Posted

Dus dat zal dan voor 3 mensen zijn, laat dit nog wel even weten als we meer weten(of het doorgaat ;) of mijn vrouw mee wilt  en natuurlijk welke bijdrage)

Heel leuk iniatief!!

Ik zet je bij 30 april (+2 met ?).

Ik zal straks even de kosten voor de bbq opzoeken en bij het eerste bericht plaatsen.

Posted

Heel leuk iniatief!!

Ik zal straks even de kosten voor de bbq opzoeken en bij het eerste bericht plaatsen.

mijn dochter is 3, maar zal het vanavond eens vragen of mijn vrouw het leuk vindt

Posted

Heel leuk iniatief!!

mijn dochter is 3, maar zal het vanavond eens vragen of mijn vrouw het leuk vindt

Helemaal goed.

We hebben in de winkel een speelhofje voor de kleinere kindjes en onze kleine (straks 20 maanden) vind dat vast gezellig ;):).

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Posted

Ik moet nog ff aftoetsen of m'n vrouw die dag moet werken (opvang van m'n zoon enzo), maar kom hier zeker op terug! Lijkt me namelijk enorm leuk :)

Posted

Top heren. Staat genoteerd en hoor het dan nog frog. Zou erg gezellig zijn als je/jullie kunnen.

Posted

7 mei is mijn schoonzoon jarig dus dan ben ik verhinderd dus hier de voorkeur 30 april.

Dit is wel afhankelijk of ik met iemand kan meerijden vanuit het Utregse en of er in een stoel voorzien kan worden omdat lang staan voor mij niet weggelegd is?

Posted
7 mei is mijn schoonzoon jarig dus dan ben ik verhinderd dus hier de voorkeur 30 april.

Dit is wel afhankelijk of ik met iemand kan meerijden vanuit het Utregse en of er in een stoel voorzien kan worden omdat lang staan voor mij niet weggelegd is?

Het vervoer kan ik helaas niet regelen, maar stoelen genoeg waar je hopelijk makkelijk en comfortabel langer in kunt zitten.

Posted

Mocht het de 30e worden, dan ben ik er niet bij. Twee kinderen jarig op 26 en 27 april, dus het weekend erna ook nog veel visite.

Posted

Graag wil ik er bij zijn beide dagen kan ik.Lijkt me erg gezellig. Alleen het vervoer vanuit Amersfoort word voor mij lastig aangezien ik van de wet nog niet mag rijden (gebroken knie nog steeds) tevens lukt het mij ook niet om te autorijden nu nog. Dus als er iemand langs Amersfoort komt zou mij dat heel veel schelen kwa regelwerk. Vergoeding is uiteraard bespreekbaar.

Posted

Ik noteer ze weer. Vervelend Auke. Hoop dat je ook een lift te pakken kunt krijgen :)

Posted

Heel leuk iniatief!!

Helemaal goed.

We hebben in de winkel een speelhofje voor de kleinere kindjes en onze kleine (straks 20 maanden) vind dat vast gezellig ;):).

Nienke mijn vrouw vindt het een leuk idee, dus je kan 3 personen noteren :D

Posted
Je kan wel mee rijden Hans geen probleem zoals ik gekeken heb op Google maps kom ik langs Utrecht..

Ik wist dat ik natuurlijk weer op je kon rekenen Rolf :P

Posted

Zet ze er bij kamp!

Dat is jammer arie.

Mocht het goed bevallen kunnen we het vast nog eens doen ;)

Posted

Wat een goed voorstel Nienke,

Ik kan op 30 april maar verhinderd op 07 mei

en lust ook wel een gegrild stukje vlees (met mate)

Posted
Mocht het de 30e worden, dan ben ik er niet bij. Twee kinderen jarig op 26 en 27 april, dus het weekend erna ook nog veel visite.

Hoop feest dus. Heel veel plezier.

Tot nu toe kunnen de meeste op de 30ste idd.