jwderks Posted September 9, 2013 Posted September 9, 2013 Een goedemiddag, mijn naam is Johan en ik ben 47 jaar oud. Ik scheer me al heel wat jaren nat en werd die (steeds) hogere prijzen van de scheermesjes een beetje zat. Dus me aangemeld bij Boldking en vorige week mijn eerste zending mesjes ontvangen. Ik heb me daar vrijdag voor het eerst me geschoren en had gelijk last van razor burn, daar had ik met Mach 3 nooit last van. Toen wat zitten Googelen en zo op deze website gekomen en daar vrijdag en zaterdag wat zitten lezen en wat op Youtube zitten kijken en voor mezelf de beslissing genomen om het eens te gaan proberen met een DE apparaat. Zondag mijn startpakket besteld bij Shave and More met de volgende produkten; -Edwin Jagger DE89L. -Edwin Jagger Best Badger. -Edwin Jagger pre shave cream. -Edwin Jagger scheerzeep Sandalwood. -Edwin Jagger aftershave lotion Sandalwood. - Astra Superior Platinum. Nu met spanning aan het wachten wanneer de spullen geleverd gaan worden en ik me voor de eerst keer kan gaan scheren Ben benieuwd hoe het gaat bevallen. Ik zal daar een update van geven hoe dat verlopen is. Gr. Johan
DoubleB Posted September 9, 2013 Posted September 9, 2013 Hallo Johan en welkom! Prima setje dat je daar hebt aangeschaft! Belangrijk om ook te experimenteren met verschillende soorten mesjes. Sommige mesjes kunnen je bevallen en anderen totaal niet. Kwestie van uitproberen. Hou ons op de hoogte!
Marcel Posted September 9, 2013 Posted September 9, 2013 Welkom Johan, veel plezier hier. Ik ben benieuwd naar je ervaringen.
Brackpc Posted September 9, 2013 Posted September 9, 2013 welkom, mooie starterset. ga je zeker plezier van hebben
marzman Posted September 9, 2013 Posted September 9, 2013 Welkom Johan. Leuke spulletjes, alles van EJ.
Nix13 Posted September 9, 2013 Posted September 9, 2013 Welkom hier. En aardig startpakket heb je besteld.
Barbiere di Figaro Posted September 9, 2013 Posted September 9, 2013 Welkom Johan, Veel plezier hier!
jwderks Posted September 10, 2013 Author Posted September 10, 2013 Bedankt, allemaal voor het warme welkom. Gisterenavond de mail ontvangen dat mijn pakketje verstuurd is. Dus vanavond als ik van mijn werk thuis kom heb ik wat uit te pakken Ik zal jullie op de hoogte houden.
Frans Posted September 26, 2013 Posted September 26, 2013 Veel plezier op het forum en met je nieuwe spullen!
YdieresiS Posted September 27, 2013 Posted September 27, 2013 Mooie starterspack. Ik heb daar voor de proraso sensitive gekozen. Kreeg er netjes wat samples bij, ook van de Edwin Jagger scheercreme en ASB. Als ik alles vooraf had geweten, had ik ook dat pakket aangeschaft. Fijne cerme en een heerlijk geurende ASB plus een mooie kwast van dassenhaar. Goede aankoop heb je gedaan.
jwderks Posted September 27, 2013 Author Posted September 27, 2013 Thanks, Ik heb mijn tweede bestelling al binnen van Shave and More en ik had de sensitive line van Proraso besteld en daar heb ik me de afgelopen week geschoren en moet zeggen dat het net zo goed bevalt als EJ.
YdieresiS Posted September 27, 2013 Posted September 27, 2013 Ik vind vooral de geur van de ASB van EJ die je hebt lekkerder dan die van de ASB van proraso (mijn vrouw ook trouwens). Daarnaast kreeg ik een mooier schuim met de creme van EJ, dan met de zeep van Proraso, maar dat kan ook een stukje techniek zijn. Ik denk dat ik binnenkort ook gewoon de creme en ASB van EJ erbij bestel, die zijn alleen wel een behoorlijke slag duurder.
jwderks Posted September 27, 2013 Author Posted September 27, 2013 Ik kreeg juist lekkerder schuim van Proraso, dat kan ook zijn om dat ik me nu twee weken met een DE scheer en mijn techniek beter wordt. Volgende week weer eens met EJ aan de gang.
Recommended Posts