AukeH Posted March 25, 2017 Share Posted March 25, 2017 vandaag weer onberispelijk geschoren met de Delftse donderskag..! De nieuwe revisor van Tony er bij gepakt.... Wat een mes zeg.. Zo scherp, zo fijn geschoren ermee..! Door onoplettendheid van mijn kant (omdat ik zo aan het genieten was) een stukje vel eraf gehaald van 3mm bij 2mm.. Daarna weer goed bij de les en ging het weer perfect. De laatste pass toch even met de gillette adj gedaan omdat ik dit mes nog moet leren kennen. Resultaat BBS en een heerlijke scheerbeurt.. Even afgemaakt met aluin en die deed zijn best op het kale stukje huid wat weggeschoren was. Even afgemaakt met een lekkere proraso ab en dior sauvage eromheen gesproeid..! Heerlijk klaar voor wat er gaat komen..! Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
AukeH Posted March 25, 2017 Author Share Posted March 25, 2017 Och.. In het verkeerde topic aangemaakt.... Zie jezo blij met deze scheerbeurt dat alles aan me voorbij gaat... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts