Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik stond zojuist even voor mijn kast te bedenken welke geur scheerzeep ik vandaag ging gebruiken.

Nadat ik even de neus in Martin de Candre en LPL had gestoken bedacht ik dat er een aftershave met uitgesproken lavendelgeur in mijn collectie ontbreekt.

Wie kan mij er AS (B) aanbevelen?

Posted
Ik stond zojuist even voor mijn kast te bedenken welke geur scheerzeep ik vandaag ging gebruiken.

Nadat ik even de neus in Martin de Candre en LPL had gestoken bedacht ik dat er een aftershave met uitgesproken lavendelgeur in mijn collectie ontbreekt.

L.T. Piver lotion Lavande,

Lavanda.

Posted

L.T. Piver lotion Lavande,

Lavanda.

Daar heb ook naar gekeken.

Heb er bij Paul Kox eens aan geroken maar weet niet meer hoe ik deze toen vond.

Posted

Le Pere Lucien heeft zelf ook een heerlijk naar lavendel ruikende after shave lotion. Ik heb deze zelf ook en ik inderdaad hem heerlijk subtiel.

Posted

Oh ja, waarom ik de Cella zo fijn vind? Hij is wat minder zoetig dan veel andere lavendelwaters, zoals die van L.T. Piver en D.R. Harris. De Cella is puur lavendel, en niets anders.

Posted

Wel Johan we hebben samen lopen ruiken aan de LT Piver bij Paul en als jij deze als nog prettiger beoordeeld dan vaar ik blind op je dus ook een flesje besteld :P

Posted
Wel Johan we hebben samen lopen ruiken aan de LT Piver bij Paul en als jij deze als nog prettiger beoordeeld dan vaar ik blind op je dus ook een flesje besteld :P

Aij, nu rust er een zware verantwoordelijkheid op mijn schouders ;)

Ik denk dat je er geen spijt van zult krijgen!

Posted

Je hebt gelijk Hans.

Ik heb tegen mijn vrouw gezegd dat ik op last van de Koning een bestelling de deur uit moest doen.

(zie; waar zit je op te wachten)

Posted

En?

Posted

Eeeeh je hebt nog niet alle post gelezen veronderstel ik, dus hierbij mijn eigen reuk is nog niet terug dus mevrouw Koning haar fijnbesnaarde neus heeft deze beoordeeld, gewogen en afgekeurd. De kwalificatie was helder en hetzelfde lot hebben al diverse rozen eau de toilettes ondergaan en dat is een verblijf op een ruimte alwaar wij ons van de ontlasting ontdoen.

De lavendel geur van LT Piver waardeert ze trouwens wel.

Nu waardeer ik geuren anders als mevrouw Koning dus dit zegt nog niet alles maar één ding verontrust mij wel degelijk namelijk al snel na het opbrengen gaf ze aan dat de geur gelukkig al verdwenen was, terwijl de LT Piver eau de toilette juist een geur is die zo lekker lang merkbaar blijft.

Nu ben ik nog steeds niet hersteld dus misschien dat de huid anders reageert maar ik belief juist geuren die zo lekker lang aanwezig zijn.

Posted

Dat is jammer! Zo zie je maar dat alle neuzen verschillen. Ik vind de Cella erg lekker (juist omdat ie minder zoet is dan de L.T. Piver) en voor mij blijft de geur behoorlijk lang aanwezig.

Hopelijk knapt je gezondheid snel weer op!

Posted

Heren inmiddels ben ik in het bezit van de Piver, Cella en Lavanda van Ach Brita. Kan dus op basis van eigen neus en die van mijn ega mijn oordeel geven in aflopende waardering:

1 Piver, ruikt het volst naar lavendel, met een wat zoete ondertoon, maar roept wel de gedachte aan de Provençaalse lavendelvelden en mediterrane stranden op.

2 Cella, ruikt fris naar lavendel, maar ook voor mijn neus naar eau de cologne.

3 Lavanda, ruikt naar eau de cologne met de geur van lavendel.

Vind ze alle 3 wel aangenaam, maar als aftershave is de Piver mij voorkeur.

De Cella is leuk bij een frisse lavendel zeep en de Lavanda is meer iets voor een warme dag bij de caravan om niet naar zweet te gaan ruiken.

Daar ik nog een paar tubes Lavanda crème heb, zal ik in die combinatie de fles opmaken, maar uiteindelijk zal de Piver blijven.

Posted

Duidelijk Harrie, blijft de Cella bij jou wel lang hangen?

Binnenkort wordt er alhier een nieuwe loot aan de Lavendel geuren toegevoegd en wel de Atelierrebul welke mijn jonge bling bling vriend voor me regelt :P

Trouwens ook direct de roos en Ice Eau de Cologne dus we zijn weer zeer benieuwd 8-)

Posted
Duidelijk Harrie, blijft de Cella bij jou wel lang hangen?

Binnenkort wordt er alhier een nieuwe loot aan de Lavendel geuren toegevoegd en wel de Atelierrebul welke mijn jonge bling bling vriend voor me regelt :P

Trouwens ook direct de roos en Ice Eau de Cologne dus we zijn weer zeer benieuwd 8-)

Even op hun site gekeken, maar ziet er goed uit. Heeft J. daar een goede ingang?