reflector Posted March 9, 2017 Posted March 9, 2017 Hoi! Ik ben Gijs, 32 jr., en woon vlak onder de rook van Eindhoven. Twee jaar geleden al lid geworden en begonnen met klassiek scheren. Voor mij was er maar 1 reden: goedkoop! Ik scheer mij met de welbekende Voskhod mesjes uit Rusland en de Gilette Fusion van Tinydeal. Tot op heden nog geen reden gevonden om een duurder/duurzamer veiligheidsmes te kopen. Dus als iemand mij kan overtuigen... Ik heb al verschillende producten besteld bij BdF. Vorig jaar was ik na een bestelling even bang dat mijn voornaamste reden om klassiek te gaan scheren toch in duigen ging vallen, maar ik heb me gelukkig nog in kunnen houden. Gemiddeld ben ik denk ik niet meer dan 50 euro per jaar kwijt aan het scheren. Mijn favoriete zeep waar ik wel steeds op terug blijf vallen is de Proraso green zeep met af en toe een uitstapje naar iets nieuws
Snuff Posted March 10, 2017 Posted March 10, 2017 Gemiddeld ben ik denk ik niet meer dan 50 euro per jaar kwijt aan het scheren. Hoor je dat Hans en Ron? Daar kunnen jullie nog een voorbeeld aan nemen! Dat bedrag gaat er bij jullie in een week doorheen Welkom Gijs!
marzman Posted March 10, 2017 Posted March 10, 2017 Welkom Gijs (al ben je er al een tijdje ). Volgens mij is die Gillette Fusion hetzelfde als de Gillette Tech van DX. Die heb ik ook best lang gebruikt, ook nog een tijd met een ander handvat. Een paar maanden geleden heb ik ontdekt dat ik vergeten ben een carbonstalen Captain mesje er uit te halen en dat had de kop voldoende beschadigd met oxidatie dat er niks meer mee aan te vangen was. Als je een reden zoekt om te upgraden kun je dat proberen
mhharsta Posted March 10, 2017 Posted March 10, 2017 Welkom Gijs, leuk dat je je alsnog even voorstelt hier!
Bartmen Posted March 13, 2017 Posted March 13, 2017 Welkom! ik zou als ik jou was zo snel mogelijk overgaan naar de fatip oc. Het is maar een tip
Recommended Posts