Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vandaag heb ik voor het eerst een bestelling ontvangen van TVBShaving.

Echter is mijn order niet compleet. Inplaats van 4 stuks Proraso Green heb ik er maar 1 ontvangen, Hetzelfde voor Cella Shaving soap waarvan ik er 2 besteld heb en maar 1 ontvangen.

Is het nu de bedoeling dat ik naast een mail naar de webshop ook gelijk een claim indien bij Paypal?

Posted

Hai reflector leuk als je je ook eerst even voorstelt op het forum.

Maar eerst de webshop de kans te geven op het op te lossen voordat je een claim indient bij PayPal is mijn handelswijze.

Dan heb je direct de bewijsstukken voor een eventuele PayPal claim in handen.

Posted

Hoii, ik zal het voorsteltopic eens opzoeken :)

Hij gaat morgen gelijk het resterende deel verzenden.

Mijn geschil bij Paypal heb ik ingetrokken (die gok neem ik maar). Daar was die namelijk niet blij mee. Blijkbaar wel een verkoper die even laat weten wat ie van de gang van zaken vind.

"of course you and I apologize.

But forgive because you opened a dispute throughout the entire amount???

had not been more simple to write an email?"

Posted

Het verhaal komt wat onsamenhangend bij mij over maar ik begrijp dat jij het complete bedrag teruggeist had via PayPal terwijl je wel degelijk goederen ontvangen heb dus de vraag had moeten zijn of die goederen nog nageleverd hadden kunnen worden?

Dan vind ik het terecht dat de web shop eigenaar opmerkt dat het simpeler en vooral naar hem toe veel respectvoller was geweest om hem eerst te emailen met de klacht zodat hij het had kunnen herstellen. Eerst als hij het probleem niet naar tevredenheid had opgelost had ik pas met PayPal contact opgenomen, zoals ik al omschreef in mijn eerste bericht.

Dus actie is reactie en ik vind dat hij niets oneerbaars zegt maar hij wijst erop dat het een veel directere en vriendelijkere manier was geweest om deze manco levering eerst aan hem te melden en dat onderschrijf ik in zijn geheel.

Edit terwijl ik dit verhaal tikte heb jij gelijkertijd jouw bovenstaande post aangepast en de scherpe kantjes eraf gehaald.

Posted

Edit terwijl ik dit verhaal tikte heb jij gelijkertijd jouw bovenstaande post aangepast en de scherpe kantjes eraf gehaald.

Klopt.

Ik heb gemaild en tegelijkertijd een geschil geopend met de vraag de missende items zonder verzendkosten op te sturen. Een geschil is nog geen claim, dus ik dacht dat het niet zoveel uitmaakte. Dit staat ook zo op de site van Paypal dat je er eerst met de verkoper zelf uit moet komen door een geschil te openen. En dat heb ik dus gedaan.

Het zal wel door dat gebrekkige engels komen dat het (op mij) wat agressief overkomt. Maar goed hij verzend en ik heb hem vertrouwen gegeven door het geschil in te trekken. Dus hopelijk komt alles alsnog goed :)

Ze zijn iig wel snel met verzenden.. Zondag besteld, vandaag in huis (ondanks dat bij sommige items een levertijd van 7-10 werkdagen was aangegeven).