Loei Posted March 9, 2017 Share Posted March 9, 2017 Hallo mannen, Ik scheer nu ongeveer 3 weken mijn hoofd met altijd mijn G&F krabber. Ik heb nooit problemen met natte vingers en het gladde handvat met deze krabber maar met het hoofdscheren irriteert mij dit toch. Ik lees op verschillende fora dat een lang handvat comfortabel is voor het scheren van het hoofd. Wie o wie kan mij helpen een lang en ruw (veel grip) handvat te vinden waar de kop van mijn G&F of eventueel Windrose kop op past. Moet wel budget vriendelijk zijn. Alvast bedankt voor enige hulp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiFuMi Posted March 9, 2017 Share Posted March 9, 2017 rubber slangetje om het handvat doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted March 9, 2017 Share Posted March 9, 2017 Of je vingers eerst even goed over een aluinblok wrijven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loei Posted March 9, 2017 Author Share Posted March 9, 2017 Beiden goede tips voor meer grip, maar daar worden mijn handvaten niet langer van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted March 9, 2017 Share Posted March 9, 2017 Heeeeee Loei heel vaak komen op dit forum greepjes voorbij maar veel langer dan 10,5 centimeter zul je niet vinden toch? Dus zal je zelf innovatief moeten zijn en nu weet ik dat je een open mes hebt en dus gewoon ben met stroppen en slijpen en dat bracht mij op het volgende idee. Even een mooi randje aan de onderkant slijpen en bijkomend voordeel hij kan direct je rugharen tot je billen meenemen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loei Posted March 9, 2017 Author Share Posted March 9, 2017 Haha, dankje Hans. Maar ik zie dat daar geen ruw handvat aan zit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted March 9, 2017 Share Posted March 9, 2017 Grof schuurpapier over het handvat heen halen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loei Posted March 9, 2017 Author Share Posted March 9, 2017 Ah die Hans heeft ook overal een antwoord op! Maar geen echte tips dus? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted March 9, 2017 Share Posted March 9, 2017 Is dit geen echte tip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loei Posted March 10, 2017 Author Share Posted March 10, 2017 Wel een tip, niet behulpzaam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted March 10, 2017 Share Posted March 10, 2017 Ik lees op verschillende fora dat een lang handvat comfortabel is voor het scheren van het hoofd. Niet alles wat je leest is daarom waarheid. Ik vind zelf een kort greepje veel prettiger bij het scheren van het hoofd. Moet wel budget vriendelijk zijn. Vandaar waarschijnlijk de weinige antwoorden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loei Posted March 10, 2017 Author Share Posted March 10, 2017 Waarschijnlijk wel helaas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts