Jump to content

Krabberhandvat voor hoofdscheren

Loei

Recommended Posts

Hallo mannen,

Ik scheer nu ongeveer 3 weken mijn hoofd met altijd mijn G&F krabber.

Ik heb nooit problemen met natte vingers en het gladde handvat met deze krabber maar met het hoofdscheren irriteert mij dit toch.

Ik lees op verschillende fora dat een lang handvat comfortabel is voor het scheren van het hoofd.

Wie o wie kan mij helpen een lang en ruw (veel grip) handvat te vinden waar de kop van mijn G&F of eventueel Windrose kop op past. Moet wel budget vriendelijk zijn. :oops:

Alvast bedankt voor enige hulp! :mrgreen:

Heeeeee Loei heel vaak komen op dit forum greepjes voorbij maar veel langer dan 10,5 centimeter zul je niet vinden toch?

Dus zal je zelf innovatief moeten zijn en nu weet ik dat je een open mes hebt en dus gewoon ben met stroppen en slijpen en dat bracht mij op het volgende idee.

Even een mooi randje aan de onderkant slijpen en bijkomend voordeel hij kan direct je rugharen tot je billen meenemen. :lol:

IMG_1324.JPG.2716fc55a7bf351e58ec1107f3542a20.JPG

Ik lees op verschillende fora dat een lang handvat comfortabel is voor het scheren van het hoofd.

Niet alles wat je leest is daarom waarheid. Ik vind zelf een kort greepje veel prettiger bij het scheren van het hoofd.

Moet wel budget vriendelijk zijn.

Vandaar waarschijnlijk de weinige antwoorden.